Z novo masko želi biti s-cross bolj glomazen. Ima nove žaromete, ki zdaj svetijo izključno v LED-tehnologiji, pokrov motorja je dvignjen, boki široki, preoblikovan pa je tudi zadek. Vse to v sledi želje po SUV-karakterju. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Z novo masko želi biti s-cross bolj glomazen. Ima nove žaromete, ki zdaj svetijo izključno v LED-tehnologiji, pokrov motorja je dvignjen, boki široki, preoblikovan pa je tudi zadek. Vse to v sledi želje po SUV-karakterju. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

V Slovenijo je pripeljal novi suzuki S-cross, no, pravzaprav SX4 S-cross. Ampak da ne bo zmede, kar takoj pojasnimo ime. Večinoma boste slišali zgolj za del imena S-cross. Zakaj? Ta avto želi postati bolj SUV-jevski.

Družinski SUV k nam prihaja iz Madžarske, kjer ga proizvajajo. Včasih je predstavljal vsakega tretjega suzukija, ki je zapeljal iz prodajalne v Sloveniji. Čeprav je spisek podobnosti s predhodnikoma kar dolg, pri Suzukiju pravijo, da gre za novo, tretjo generacijo.

Obogaten je tudi nabor asistenčnih sistemov, ki so, večina, pohvalno del osnovnega paketa opreme. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Obogaten je tudi nabor asistenčnih sistemov, ki so, večina, pohvalno del osnovnega paketa opreme. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Tudi štirikolesni pogon

Suzukijev štirikolesni pogon smo doslej že nekajkrat testirali in vedno nas je vsaj presenetil, če ne že povsem prepričal. In takšen štirikolesni pogon so doslej slovenski vozniki izbirali tudi v S-crossu kot nekoliko večjem družinskem avtomobilu. Slovenski kupci naj bi štirikolesni pogon večinoma izbirali tudi v prihodnje. Še naprej gre namreč za enak štirikolesni pogon, ki ga lahko voznik preprosto nastavlja z gumbom na sredinski konzoli.

Povsem nova armaturna plošča ima sodoben samostoječi do devetpalčni zaslon infotainmenta. Združljiv je s pametnimi telefoni. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Povsem nova armaturna plošča ima sodoben samostoječi do devetpalčni zaslon infotainmenta. Združljiv je s pametnimi telefoni. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Za začetek bo na voljo le ena pogonska izbira – 1,4-litrski turbobencinski motor v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim ali samodejnim menjalnikom in dodatkom blage hibridne tehnologije.

V notranjosti glavno novost predstavlja večji osrednji zaslon, ki zdaj ponuja tudi možnost brezžične povezave s sistemoma android auto in apple car play. Novo je tudi oblazinjenje sedežev, bolj na otip je prijazna armatura. Še opaznejše so razlike pri zunanji podobi.

Podrobneje lahko Suzukijevega novinca spoznate v videoreportaži iz oddaje Avtomobilnost.