Poleg mogočnega trilitrskega turbodizla model 550d xDrive prinaša tudi številne dodatke športnega oddelka M. Foto: BMW
Poleg mogočnega trilitrskega turbodizla model 550d xDrive prinaša tudi številne dodatke športnega oddelka M. Foto: BMW

Nov mogočni turbodizelski šestvaljnik se zdi kot odgovor na osemvaljnik skupine Volkswagen, ki v porscheju panameri in audiju Q7 zmore 310 kilovatov (422 KM) in je trenutno najmočnejši serijski dizelski stroj na trgu. Bavarski "superdizel", ki že poganja model 750d, bo na voljo tako za limuzinsko kot za karavansko izvedbo serije 5. Čeprav kaže, da dizelski stroji na svetovni ravni nimajo prihodnosti, se to zdi več kot poslovilni nastop. Obe različici namreč brez težav dosežeta elektronsko omejeno končno hitrost 250 kilometrov na uro, pri čemer prva do stotice potrebuje 4,4 sekunde, druga pa dve desetinki sekunde več. Ob tem porabita 5,9 oziroma 6,2 litra plinskega olja na 100 prevoženih kilometrov.

Štirikolesni pogon in štirikolesno krmiljenje
Poleg izjemnega stroja, ki razvije 294 kilovatov (400 KM) pri 4.400 vrtljajih na minuto in 760 Nm navora pri 2.000 vrtljajih na minuto, se model 550d xDrive pohvali tudi z 10 milimetrov nižjim športnim vzmetenjem M, štirikolesnim krmiljenjem Active Steering, izpušnim sistemom M performance in zavornim sistemom M z modrimi čeljustmi. Moč se na vsa štiri kolesa prenaša prek športnega samodejnega osemstopenjskega menjalnika steptronic.

Od drugih primerkov serije 5 ga ločijo tudi srebrni karoserijski detajli. Serijsko je obut v 19-palčna kolesa s pnevmatikami z merami 245/40 spredaj in 275/35 zadaj, na voljo pa so tudi opcijska 20-palčna s pnevmatikami z merami 245/35 spredaj in 275/30 zadaj.

Notranjost lahko krasijo športni sedeži M z usnjenim oblazinjenjem Dakota ali v kombinaciji alkantare in blaga ter športni, v usnje odet volanski obroč M.