Taigun je za zdaj prototip, ki pa že kaže tudi mogoče podobo in zasnovo serijskega modela. Foto: Volkswagen
Taigun je za zdaj prototip, ki pa že kaže tudi mogoče podobo in zasnovo serijskega modela. Foto: Volkswagen

Pri končni odločitvi o ponudbi taiguna na svetovnem trgu bo verjetno imel veliko vlogo tudi odziv javnosti po premierni predstavitvi na avtomobilskem salonu v Sao Paulu. Dejstvo pa je, da so konstruktorji pri zasnovi prototipa očitno namensko ostali v mejah proizvodne izvedljivosti in niso eksperimentirali z novimi oblikami ali pretirano drznimi zasnovami notranjosti.

Taigun meri v dolžino 3,86 metra, širok je 1,73 metra, medosno razdaljo 2,47 metra pa so poskušali čim bolj izkoristiti za udobje v štirisedežni kabini. Podobno kot kompaktne zunanje mere, bo "kompaktna" tudi morebitna ponudba motorjev. Za zdaj omenjajo 0,9-litrski trivaljnik z močjo 81 kilovatov (110 KM) in navorom 175 Nm, ki naj bi za sto kilometrov vožnje z 985 kilogramov težkim avtomobilčkom v povprečju porabil le 4,7 litra goriva.

Oblikovalci so ob predstavitvi prototipa še poudarili, da so zavestno sledili podobi večjih serijskih sorodnikov tiguana in touarega. O tem, ali bi morebitnemu serijskemu malčku, ki se spogleduje z razredom SUV-jev, namenili tudi štirikolesni pogon, pa za zdaj še ni znano.