Citroënov novi športni terenec bo najprej na voljo na Kitajskem, nato pa tudi v Evropi. Foto: Citroën
Citroënov novi športni terenec bo najprej na voljo na Kitajskem, nato pa tudi v Evropi. Foto: Citroën

Po modelu DS7 crossback pod prestižno znamko DS prihaja še novi športni terenec s Citroënovo značko. Prve fotografije kažejo, da serijski avtomobil povzema osnovne poteze študije aircross, pri čemer kot celota pričakovano deluje nekoliko skromneje in bolj umirjeno.

S tehniko koncerna
Proizvajalec ni še razkril tehničnih podatkov, toda kitajski mediji, kot smo že sami sklepali, poročajo, da je zasnovan na platformi EMP2, na kateri slonita tudi novi peugeot 3008 in DS7 crossback. Na kitajskem trgu bosta zanj na voljo 1,6-litrski in 1,8-litrski turbobencinar v kombinaciji s samodejnim šeststopenjskim menjalnikom. Tema se bo pozneje verjetno pridružil še dvolitrski bencinski prisilno polnjeni stroj. Pri evropskih modelih poleg 1,6-litrskega turbobencinarja pričakujemo tudi 1,6-litrske in dvolitrske turbodizelske motorje v kombinaciji z ročnim ali samodejnim menjalnikom.

Namesto štirikolesnega pogona bo za zahtevnejše razmere na voljo sistem grip control, ki prek vrtljivega stikala omogoča izbiro različnih voznih načinov glede na podlago in vremenske razmere.

Poleg osnovne izvedbe bi lahko Citroën na kitajskem ponudil tudi podaljšano sedemsedežno različico v slogu Volkswagnovega tiguana allspace, kar pa ni še uradno potrjeno.

C5 aircross bo premierno nastopil na avtomobilskem salonu v Šanghaju, na Kitajskem pa bo prišel na trg v tretji četrtini letošnjega leta. Kitajski modeli bodo nastajali pod okriljem podjetja Dongfeng-PSA, medtem ko bo proizvodnja evropskih modelov potekala v Rennesu v Franciji.