Renault je pomladil program lahkih gospodarskih vozil. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Renault je pomladil program lahkih gospodarskih vozil. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Poudarki so na prilagodljivosti in naprednosti, eden glavnih stebrov Renaultove ponudbe LGV (lahkih gospodarskih vozil) pa bo v prihodnosti ostal model trafic. Veliki prevoznik, ki je na voljo v dveh dolžinah, je prenovljen, glavni cilj prenove pa je bolj prijetno doživljanje vožnje.

Poleg prenove zunanjosti, ki je predvsem očitna spredaj, so spremembe tudi v notranjosti. Nova je armatura, nov je osrednji informacijsko-zabavni sistem, ki omogoča pametno povezovanje, izboljšana je razporeditev odlagalnih mest, nov je tudi naslon za roke.

Francoski proizvajalec vozil želi s tremi gospodarskimi novostmi poudariti, da so tudi vozila LGV lahko sodobna in vir inovacij. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Francoski proizvajalec vozil želi s tremi gospodarskimi novostmi poudariti, da so tudi vozila LGV lahko sodobna in vir inovacij. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Še več prostora za prevoz blaga

Spoznali smo še dve, na prvi pogled podobni, a v resnici precej različni novosti – obe z imenoma, ki sta na slovenskih cestah dobro poznani: najprej naslednika modela s konca osemdesetih in devetdesetih let – expressa. Express v Evropi nadomešča dacio dokkerja. Prihaja iz tovarne v Maroku in to je dostavnik, ki je zelo špartanski, saj ponuja le najbolj osnovno. V tovorni prostor vstopamo skozi široka bočna vrata, ki merijo slabih 72 centimetrov, nato pa ima za 3,3 kubičnega metra prostora v krajši in 3,7 kubičnega metra v daljši izvedbi, kar je celo največ na trgu.

Novi kangoo izstopa z inovacijo, veliko bočno odprtino za dostop do tovornega prostora in kabine. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Novi kangoo izstopa z inovacijo, veliko bočno odprtino za dostop do tovornega prostora in kabine. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Kangoo s posebno misijo

Express van v Evropi ne bo imel potniške različice. Ta je rezervirana za še enega novinca s priljubljenim imenom. Kangoo ne prihaja iz Maroka, ampak iz francoske tovarne z misijo postati najboljše francosko lahko gospodarsko vozilo. Namenjen je tistim podjetnikom, ki si želijo dobro opremljenega vozila in veliko možnosti prilagoditev.

Vse tri novosti na slovenskih cestah lahko spoznate v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost. Vabljeni k ogledu.