Prostornina prtljažnika pri passatu alltrack je največ 1.769 litrov. Foto: Volkswagen
Prostornina prtljažnika pri passatu alltrack je največ 1.769 litrov. Foto: Volkswagen

Nova generacija Volkswagnovega passata združuje terensko obliko in serijski štirikolesni pogon. V Wolfsburgu poudarjajo njegovo vlečno moč, saj ga lahko obremenimo z maso do 2,2 tone, v pomoč pri vleki prikolic pa je tudi inovativna asistenca trailer assist.
Volkswagen je za vse, ki so v prostem času ali pa službeno veliko na poti in se s svojim avtomobilom ne vozijo le po asfaltnih cestah, razvil model passat alltrack.
Pustolovskemu passatu, ki je sinteza karavana in športnega terenskega vozila, so razširili robustno zasnovane koloteke, zaradi prilagoditev na terensko vožnjo so mu dodali odbijače s ščitnikom za podvozje, razširjene pragove, ima tudi ščitnik za podvozje.
Prilagoditve za vožnjo zunaj asfalta
Boljše terenske zmogljivosti zagotavlja poseben program za terensko vožnjo, prilagojeno podvozje (odmik od tal 17,4 centimetra) in stalni štirikolesni pogon.
Za štirikolesni pogon 4motion velja, da je v običajnih razmerah gnana samo sprednja prema, saj je tako zagotovljena manjša poraba goriva. Takoj ko bi lahko prišlo do izgube vlečne sile, se v delčku sekunde dodatno zagotovi še brezstopenjski prenos na zadnjo premo. Funkcijo vzdolžne zapore opravlja sklopka haldex, funkcijo prečnih zapor pa na vseh štirih kolesih elektronske zapore diferenciala (EDS), integrirane v elektronski stabilizacijski program (ESC). Model z motorjem TSI s 162 kilovatov moči in motorjem TDI s 176 kilovatov moči ima na obeh premah dodatno še funkcijo XDS+. Sistem, ki je za vse druge izvedbe na voljo kot dodatna oprema, izboljšuje krmilne lastnosti pri pospeševanju iz ovinka.
Sistem sam vrti volan pri vzvratni vožnji s prikolico
Serijsko je opremljen s sistemom za izbiro voznega profila. Poleg že uveljavljenih profilov eco, comfort, normal, sport in individual je samo pri tej modelski seriji v sistem dodatno integriran še profil offroad. Ta ob pritisku na tipko vse relevantne vozne in asistenčne sisteme, podvozje ter krmiljenje motorja in menjalnika prilagodi tako, da so zagotovljene optimalne terenske zmogljivosti.
Pri Volkswagnu poudarjajo vlečne sposobnosti in navajajo, da zmore pri vzponih do 12 odstotkov premagati vlečno obremenitev 2.200 kilogramov. Manevriranje s prikolico poenostavlja nova asistenca trailer assist, ki med vzvratno vožnjo samodejno vrti volan.
Med asistenčnimi sistemi Nemci v tehničnih značilnostih vozila navajajo napredni radijski in navigacijski sistem, projekcijski sistem zaslona, vmesnik app-connect (apple carplay, google android auto in mirrorlink™), serijski je sistem za nadzor prometa front assist, vključno z mestno funkcijo zaviranja v sili in prepoznavanjem pešcev.
Turbobencinski motor (TSI) in trije turbodizelski motorji (TDI) vsi izpolnjujejo določila emisijske stopnje Euro 6. Motor TSI razvije moč 162 kilovatov, največji navor je 350 Nm. osnovni motor TDI razvije moč 110 kilovatov in navor 340 Nm, sledita pa še dve izvedbi z močjo 140 kilovatov in navorom 400 Nm oz. 176 kilovatov in navorom 500 Nm. Sistem start-stop in regeneracija zavorne energije sodita v serijsko opremo. 110 kilovatni turbodizel je na voljo s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, vse druge različice pa so serijsko kombinirane s samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko DSG.