CrossBlue je uradno sicer le prototip, vendar je mogoče skoraj gotovo pričakovati tudi serijsko različico. Foto: Volkswagen
CrossBlue je uradno sicer le prototip, vendar je mogoče skoraj gotovo pričakovati tudi serijsko različico. Foto: Volkswagen

Zasnovan posebej za oba severnoameriška trga, Združene države Amerike in Kanado, ima 4.987 milimetrov dolg prototip v potniški kabini šest sedežev, v zelo verjetni serijski izvedbi, pa jih je mogoče pričakovati sedem.

Prototipu so namenili tudi trendovski pogonski sklop dizelskega in dveh električnih motorjev, ki naj bi omogočal zelo nizko povprečje porabe. Po ameriškem standardu merjenja porabe za hibridna vozila naj bi bilo tako mogoče z galono goriva prevoziti 89 milj, po evropskem merjenju pa naj bi hibridni SUV dosegal povprečje porabe 2,1 litra na 100 kilometrov.

Hibridni pogonski sklop sestavljata turbodizelski motor z močjo 140 kilovatov in dva elektromotorja, spredaj z močjo 40 kilovatov in zadaj z močjo 85 kilovatov. Skupna največja moč celotnega sistema (ki ni seštevek moči vseh motorjev) je po navedbah izdelovalca 225 kilovatov (360 KM), največja hitrost vozila 204 kilometre na uro, doseg pri vožnji le z električnim pogonom pa 33 kilometrov.