Arteon je dobil različico z nahrbtnikom, shooting brake, torej neke vrste dinamični karavan. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Arteon je dobil različico z nahrbtnikom, shooting brake, torej neke vrste dinamični karavan. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Glavna novost prenovljenega arteona je karavanska, shooting brake različica. Slovenski kupci imajo namreč karavane tradicionalno raje od limuzin. In tako pri Volkswagnu pravijo, da naj bi bili odslej takšni kar štirje od petih slovenskih arteonov.

Tudi s kablom za polnjenje baterije

Karavan bolj kot prtljažnik poveča višino stropa za potnike na zadnji klopi, dobrodošlo pa je tudi, da se vrata prtljažnika zdaj serijsko odpirajo električno. Izpostavljamo dve novi različici: prva je športna arteon R, ki jo bo poganjal najmočnejši 2,0-litrski turbobencinski motor z 235 kW, druga pa je priključni hibrid. Zgolj na elektriko naj bi lahko takšen avto prevozil do 59 kilometrov.

Arteon samodejno ustavlja v zastojih, prilagaja hitrost v zavojih, drži sredino pasu na avtocesti in varno zaustavi, če ne zazna voznikove reakcije.

Tiguan je po novem veliko naprednejši na področju asistenčnih sistemov. Foto: Volkswagen
Tiguan je po novem veliko naprednejši na področju asistenčnih sistemov. Foto: Volkswagen

Tiguan za dinamične voznike

In podobne novosti prinaša tudi prenovljeni tiguan. Tudi ta je vizualno osvežen, prinaša pa tudi novosti v notranjosti in in izboljšane asistenčne sisteme.

Tiguan R ima 235 kilovatov moči in štirikolesni pogon s tehnologijo R-Performance torque vectoring, ki lahko deli navor tudi med obe zadnji kolesi glede na to, katero kolo ima več oprijema.

Volkswagnov golf variant je še uporabnejši. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Volkswagnov golf variant je še uporabnejši. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Golf variant je še dodatno zrasel

Tretja novost je golf variant oziroma karavanski golf. Včasih mu pravimo tudi golf z nahrbtnikom. No, ta nahrbtnik pri novi generaciji pravzaprav ni bistveno bolj zajeten kot pri predhodniku – ima namreč 611 litrov prostornine. A novi golf variant je kar za 35 centimetrov daljši od predhodnika. In še ena pomembna razlika: Pri predhodniku je bila medosna razdalja kombilimuzine in karavana bolj ali manj enaka. Zdaj se razlikuje – torej pri variantu je večja.

Še bolj podrobno o vseh treh novostih pa v video prispevku iz oddaje Avtomobilnost.