BMW M4 cabrio ni primeren za voznike, ki si želijo na cesti anonimnosti in zmernosti. Foto: BMW
BMW M4 cabrio ni primeren za voznike, ki si želijo na cesti anonimnosti in zmernosti. Foto: BMW

Pri bavarskem izdelovalcu avtomobilskih prestižnežev poudarjajo, da novinec M4 cabrio združuje zmogljivosti manjšega limuzinskega sorodnika M3 in bolj ali manj enako velikega kupeja M4 z oblikovno in stilsko značilnim značajem, ki ga prinaša kabrioletska karoserijska različica.

Kot se za športnika spodobi, ima pod motornim pokrovom vgrajen 3,0-litrski vrstni šestvaljnik z močjo 317 kilovatov (431 KM) in navorom 550 Nm, ki lahko poskrbi za dinamične pospeške od 0 do 100 kilometrov na uro v 4,4 sekunde in izdatno mero vetrovnega piša v laseh, če se voznik odloči za vožnjo s spuščeno tridelno zložljivo streho. Ta je sicer kovinska, kar zagovornikom platnene kabrio klasike sicer ni prav blizu, a zapriseženih častilcev bavarske znamke to verjetno ne bo motilo.

Posebnež z zložljivo streho pa po tehnološki plati prinaša tako rekoč vse, kar imajo tudi njegovi primerljivi sorodniki s trdno streho. Obilo elektronske asistence vozniku, izdatno ponudbo serijske in dodatne opreme, prestižnost in še 26 let tradicije povrhu.