Nemci bodo proizvedli omejeno serijo 400 avtomobilov golf GTI clubsport S. Cena še ni znana. Premierno ga bodo pokazali na tradicionalnem GTI-srečanju ob Vrbskem jezeru. Foto: Volkswagen
Nemci bodo proizvedli omejeno serijo 400 avtomobilov golf GTI clubsport S. Cena še ni znana. Premierno ga bodo pokazali na tradicionalnem GTI-srečanju ob Vrbskem jezeru. Foto: Volkswagen

Volkswagen je predstavil novega serijskega športnega golfa GTI clubsport S, ki je najhitrejši avtomobil s prednjim pogonom na slavnem dirkališču Nürburgring. Hitrejši je bil tudi od BMW M4.
Voznik v golfu GTI clubsport S je celoten krog na dirkališču Nordschleife odpeljal v času sedmih minut, 49 sekund in 21 stotink, kar je več kot sekundo bolje od najhitrejše honde civic type R in tri sekunde bolje od BMW M4 (sedem minut in 52 sekund). Na slavnem dirkališču tako hiter ni bil še noben serijski avtomobil s pogonom na prednji kolesni par.
Štirivaljnik z 228 kilovatov moči
Dvolitrski štirivaljni prisilno polnjeni motor v novem Volkswagnovem športniku je še izboljšan v primerjavi s klasičnim GTI clubsport modelom in razvije 228 kilovatov moči in 380 Nm navora, dosegljivega med 1.700 in 5.300 vrtljaji v minuti. Golf GTI clubsport S je še 30 kilogramov lažji od običajnega GTI clubsporta in kar 116 kilogramov lažji od športnega modela R. Avtomobil tehta 1.360 kilogramov, razmerje med močjo in maso je 4,15 kilograma na konjsko moč. To so dosegli s tem, da so odstranili zadnjo klop, nekatere dele vozila so nadomestili z lažjim aluminijem, manjši je tudi akumulator. Motor sodeluje s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, saj je bil dvosklopčni DSG-menjalnik pretežek. Pospešek od 0 do 100 km/h je 5,8 sekunde, najvišja hitrost je 265 km/h.
Izboljšano je bilo praktično vse, od izpušnega sistema, zavor, elektronike do podvozja, ki je prilagodljivo. Med petimi mogočimi programi vožnje je tudi program Nürburgring, ki omogoča najbolj športno vožnjo in je bil posebej prilagojen vožnji po slavnem dirkališču.
V potovalni kabini sta športna školjkasta sedeža oblečena v alkantaro, naslona za roke zaradi nižje mase vozila ni, odstranili so celo del zvočne izolacije. Na ročici menjalnika je originalna "golf" žogica, vsak avtomobil ima vgravirano serijsko številko proizvodnje, volan ponuja še bolj športen videz.