Hibridni yaris cross kombinira 1,5-litrski bencinski trivaljnik ter elektromotorja, ki poganjata prednji kolesi, na voljo pa je tudi pametni štirikolesni pogon AWD-i, pri katerem za pogon zadnjih koles skrbi zadaj vgrajeni elektromotor. Foto: Toyota
Hibridni yaris cross kombinira 1,5-litrski bencinski trivaljnik ter elektromotorja, ki poganjata prednji kolesi, na voljo pa je tudi pametni štirikolesni pogon AWD-i, pri katerem za pogon zadnjih koles skrbi zadaj vgrajeni elektromotor. Foto: Toyota

Pri Toyoti so se že zdavnaj naučili, da so si avtomobilski svetovni trgi med seboj zelo različni, še bolj pa kupci oziroma vozniki. Evropski kupci smo zahtevni, pa ne samo glede oblike, ampak tudi vozne dinamike.

Ko so si pri Toyoti zamislili model yaris cross, morda še niso vedeli, a zdaj je že dejstvo, da mu za osnovo služi avto, ki je ne glede na to, da je na svetu že več kot 20 let, s svojo zadnjo generacijo znova osvojil avtomobilski svet. Hkrati smo ga žiranti za evropski avto leta proglasili za zmagovalca in mu nadeli naziv evropski avto leta 2021.

Prtljažna vrata so električno pomična, prtljažni prostor pa je opremljen z dvojnim dnom, ki ga je mogoče poljubno prilagajati in razdeljevati, hkrati je mogoče prtljago tudi pripeti. Foto: Toyota
Prtljažna vrata so električno pomična, prtljažni prostor pa je opremljen z dvojnim dnom, ki ga je mogoče poljubno prilagajati in razdeljevati, hkrati je mogoče prtljago tudi pripeti. Foto: Toyota

Terenska osnova

Yaris cross ima torej dobro osnovo. Dodaten plus je dejstvo, da je razvit za Evropo in evropskega kupca. In če prištejemo še to, da prodaja križancev še vedno narašča, je skoraj malce nenavadno, da so pri Toyoti s križancem v segmentu malih avtomobilov čakali tako dolgo.

Del zabavno-informacijskega sistema je smart connect z 22,86-centimetrskim zaslonom v središču. Foto: Toyota
Del zabavno-informacijskega sistema je smart connect z 22,86-centimetrskim zaslonom v središču. Foto: Toyota

V primerjavi s klasičnim yarisom je 90 mm višji, 20 mm širši in predvsem 240 mm daljši. Ker govorimo o križancu, jasno prinaša tudi večjo oddaljenost od tal, zato se mirno lahko zapeljemo tudi na kakšen makadam, verjetno pa se zdaj že marsikdo vidi tudi, kako bo brezskrbno zapeljal na kakšen pločnik.

Z njim smo se v Avtomobilnosti že zapeljali in strnil prve vtise. Več pa v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.