Dobri poznavalci znamke bodo takoj opazili, da je razred E na zadku spet dobil deljena svetila, spredaj pa so novi žarometi bolj podobni tistim pri modelu CLS. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič
Dobri poznavalci znamke bodo takoj opazili, da je razred E na zadku spet dobil deljena svetila, spredaj pa so novi žarometi bolj podobni tistim pri modelu CLS. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič

Pogosto slišimo, da se tisti pravi Mercedes-Benz začne z razredom E. To naj bi bil torej avto, kjer proizvajalec iz Stuttgarta pokaže vse svoje znanje.

No, tega pri Mercedes-Benzu zagotovo ne bi povedali s temi besedami, kljub temu pa pravijo, da prav ta model predstavlja srce njihove znamke, kar je, roko na srce, precej zgovorna trditev.

Tudi razred E se je poslovil od analognih merilnikov, zdaj so seveda popolnoma digitalni. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič
Tudi razred E se je poslovil od analognih merilnikov, zdaj so seveda popolnoma digitalni. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič

Napredna limuzina

V Avtomobilnosti smo na prvi vožnji preizkusili prav prenovljeni razred E, avto, ki ga pravzaprav zelo dobro poznate. Spremembe namreč niso drastične. A jih je dovolj, da gre za najbolj napredno Mercedesovo limuzino ta hip.

Med drugim smo preizkusili nov, kapacitiven volan, ki vozniku ponuja tudi nekoliko drugačne zakonitosti ob delovanju asistenčnih sistemov. Prav ti so ob hibridizaciji pogonskih sklopov pomemben del prenove.

V prispevku smo govorili tudi z Mercedesovimi strokovnjaki. Naše vtise lahko preverite v videoprispevku.