Malta je bila do zdaj že mesece favoritinja za zmago na Evroviziji, po prvi vaji 9. maja pa jo je s prvega mesta izrinila Francija. Malteška predstavnica Destiny Chukunyere je nastopila v neonsko rožnati opravi, ki so jo krasile tudi resice in so jo dopolnili visoki škornji, pevko pa so v istem odtenku spremljale tudi plesalke.

Po končani vaji za pesem Je Me Casse, s katero bo na tekmovanju predstavljala Malto, pa sta se na spletu ustvarila dva tabora – tisti, ki so izbiro obleke pozdravili, saj naj bi tako utelesila sporočilo pesmi, in tisti, ki se jim je ta zdela neokusna, cenena in popolnoma neprimerna glede na postavo 18-letne pevke.

Marlene Mizzi, nekdanja poslanka Evropskega parlamenta, je dejala, da gre po njenem mnenju za "garderobno disfunkcijo", pri tem pa se je vprašala, ali se šalijo. Pozvala je še, naj stilista, za katerega sploh ne ve, kdo je, odpustijo, preden bo prepozno. Ira Losco, ki je Malto na glasbenem tekmovanju zastopala leta 2002 in se uvrstila na 2. mesto, pa je zapisala: "Če nimaš povedati nič lepega, je bolje, da si tiho." Nekateri so začeli podajati predloge za elegantnejšo obleko, saj se jim je ta zdela naravnost grozna, drugi so se osredotočili predvsem na njeno telo, poroča Times of Malta.

Pesem uteleša žensko samozavest in vrednost

Takoj po vaji je pevka v intervjuju na vprašanje, zakaj ji je obleka všeč, odgovorila: "V njej se počutim samozavestno – to je vse, kar je pomembno. Čudovito sem videti!" S svojim videzom naj bi bila tako izjemno zadovoljna, izbrala pa jo je tudi zato, ker se v njej lahko giblje in se počuti svobodno. "Ne bi smeli pustiti, da družbeni mediji vplivajo na nas – vsi smo tako lepi," je še poudarila in dodala, da je njena pesem o ženskah, ki se v svoji koži počutijo samozavestno, in vedo, koliko so vredne.

Svoje mnenje je delila tudi na družbenih omrežjih, kjer je pojasnila, da obleka, ki jo je nosila na prvi vaji, definira pomen opolnomočenja in spodbude. "Obleko obožujem, ker se zaradi nje v svoji koži počutim dobro," je še zapisala in dodala, da je, kljub njeni velikosti, ki morda ni taka, kot jo pričakuje družba, in mišljenju, da je obleka oziroma podoba pomembnejša od nastopa izvajalca, na tekmovanju za to, da opravi svoje delo.

V bran pa ji je stopila Claudette Abela Baldacchino, nekdanja članica Evropskega parlamenta, ki je na družbenih omrežjih zapisala, da pevko in njeno drznost občuduje, po njenem mnenju pa težava sploh ni v obleki, temveč v dominantnem diskurzu, ki trdi, da "močnejša" dekleta ne bi smela nositi takih oblek. "Ironično pa pesem govori ravno o tem, da se nekdo v svoji koži počuti dobro," je v svoji objavi na Facebooku zapisal pevkin menedžer Howard Keith Debono, ki je poudaril, da se komentarji sploh niso nanašali na njen neverjetni glas ali samozavesten nastop, temveč na njeno podobo, reakcija pa se mu je zdela pretirana.