KFC na Kitajskem upravlja domače podjetje Yum China. Foto: EPA
KFC na Kitajskem upravlja domače podjetje Yum China. Foto: EPA

Kentucky Fried Chicken (KFC) je prejšnji teden praznoval 35 let delovanja na Kitajskem. Ob jubileju so v sodelovanju s priljubljenim kitajskim proizvajalcem igrač Pop Mart zagnali posebno promocijo.

Ljubitelji ocvrtega piščanca in krompirčka po novem ob nakupu določenih menijev dobijo tudi igračo – lutko Dimoo z velikimi očmi in okroglim obrazom. Številni navdušenci poskušajo zbrati šest različnih lutk, kar pa ni tako preprosto. Neki navdušenec je zapravil 1440 evrov za 106 menijev, da je mu uspelo zbrati celotno kolekcijo, poroča hongkonški South China Morning Post.

Navdušenje nad KFC-jem je vzbudilo pozornost Kitajskega združenja potrošnikov (CCA), ki je ostro obsodilo nakupovalno mrzlico. "KFC je uporabil prodajo igrač v omejeni seriji, da bi spodbudil in upravičil neracionalen in pretiran nakup kompletov obrokov pri kupcih, kar je v nasprotju z javnim redom, dobrimi običaji in duhom zakona," so zapisali in dodali, da številni ljudje obrok kupijo samo zaradi igrače, hrano pa vržejo stran.

"Operacija Prazni krožnik" - naročiti eno porcijo manj, kot je gostov za mizo

Kitajska vlada je leta 2020 sprožila kampanjo "praznega krožnika", njen cilj pa je zmanjšati količino zavržene hrane. Sam predsednik Ši Džinping je količino zavržene hrane označil za "šokantno". V sklopu kampanje so kitajske oblasti vplivnežem prepovedale objavljanje posnetkov prenajedanja na družbenih omrežjih, obiskovalce restavracij pa so pozvali, naj ne naročajo več, kot lahko pojedo.