Dnevno postrežejo do 2000 gostov. Foto: Reuters
Dnevno postrežejo do 2000 gostov. Foto: Reuters

Težko je verjeti, da obstajajo ljubitelji letalske hrane, saj ta že od nekdaj dobiva več kritik kot pohval. Čeprav bi lahko dejali, da število obiskovalcev restavracije Thai potrjuje prav to priljubljenost, gre po večini za radovedneže in ljudi, željne potovalne izkušnje. Več kot 100 se jih je zbralo na odprtju bangkoške restavracije, ki je svoje mesto dobila v pisarniških prostorih tajske letalske družbe. “Slabost letalske hrane je, da lahko v njej uživamo le, če kupimo letalsko vozovnico,” pravi obiskovalka restavracije Kanta Akanitpračaj, “po zaslugi restavracije se je to spremenilo.”

Ob pogledu na prostorsko opremljenost se obiskovalcem zazdi, da so stopili na letalo ‒ od sedežev in notranje opreme do “kabinskega osebja” oziroma gostincev, oblečenih v uniforme stevardov in stevardes letalske družbe Thai Airways. Le razgled na zeleno okolico in nizke kavarniške mizice so tiste, ki odstopajo od same ideje.

“Hrana je boljša kot v zraku”

Pretekle raziskave dokazujejo, da je za slab in medel okus letalske hrane kriv tudi hrup na letalu. Ta naj bi vplival na “intenzivnost okusa in zaznavo hrustljavosti živil”, pravijo strokovnjaki. Prav tako je hrana, ki jo postrežejo na letalih, pripravljena vnaprej. “Tukaj je boljše kot v zraku, saj je kuhano po naročilu,” pojasnjuje 36-letni Piračat Pengtongvorapeč.