Foto:
Foto:

V grosupeljski pekarni so minulo soboto v prazničnem vzdušju potekali . Pekarna je pripravila tudi poseben program za domačine, v katerem jim je odprla vrata za ogled proizvodnje in priredila zabavno izobraževanje o kruhu za najmlajše.
Pekarna, ustanovljena leta 1951, že vse od leta 1975 vztrajno napreduje, po letu 1995 pa je njen razvoj prehitel ostale slovenske pekarne. Že tretja generacija pekov prihaja večinoma z območja občin Grosuplje, Ivančna Gorica in Dobrepolje ter ob pomoči najsodobnejše tehnologije sledi tradicionalnim postopkom peke. Prav z ohranjanjem starih dolgotrajnih postopkov priprave in z dodajanjem naravnega kislega testa je Mercatorjeva pekarna uspela, da že blizu 60 odstotkov kruha izdela brez dodanih aditivov in hkrati dosega odlične lastnosti kruha, potrjene z odličji za kakovost. Posebej znani so grosupeljski hlebci, izdelani iz različnih vrst moke, prepoznavnega, polnega okusa. Z njimi je Pekarna Grosuplje najprej osvojila ljubljanske kupce, namesto predvidene ukinitve dejavnosti v šestdesetih letih pa je svoje poslovanje vztrajno širila iz lokalnih okvirov. Danes v svojih poslovnih usmeritvah združuje sodobne prehrambene trende in tradicijo, kar kažeta tudi njena pionirska vloga in vodilni položaj na področju peke na prodajnem mestu v Sloveniji.

Župan občine Grosuplje dr. Peter Verlič
je poudaril, da predstavlja Mercatorjeva pekarna s 190 zaposlenimi, z razvitim sodelovanjem z dobavitelji iz lokalnega okolja in visoko kakovostjo svojega poslovanja pomemben del gospodarstva občine Grosuplje. Posebej spodbudna je njena vloga pri zaposlovanju mladih in partnerskem vključevanju v projekte lokalne skupnosti.
Direktor sektorja Interna proizvodnja, Mercator, d.d., Miran Hribar je ob jubileju izpostavil, da ima Slovenija eno najbogatejših in najbolj kakovostnih ponudb kruha v Evropi. Kruh, izdelan iz prvovrstnih surovin in po tradicionalnih postopkih, je zdravo živilo in del slovenske kulinarične prepoznavnosti.
Z zavzemanjem za prvovrstno kakovost kruha in z zvestobo krušni dediščini je Mercatorjeva Pekarna Grosuplje postala najstarejša uveljavljena pekarska znamka v Sloveniji, ki kupcu zagotavlja visoko kakovost in varnost živil. Mercator si bo tudi v prihodnje načrtno prizadeval, da bi vzgojil nove generacije mojstrov pekov in sodeloval pri vračanju ugleda temu deficitarnemu poklicu.
Mercatorjeva domača pekarna je danes ena najpomembnejših v Sloveniji: predana je skrbi za krušno dediščino, vodilna na področju peke kruha brez dodanih aditivov, prva po izobrazbeni strukturi zaposlenih in edina s klimatizirano proizvodnjo v Sloveniji.
Novico je napisal uporabnik Studio Kernel.