Odtenek s številko 17-3938 je po navedbah direktorice Leatrice Eiseman "najtoplejši in najsrečnejši od vseh modrih odtenkov, zaradi rdečega podtona pa uvaja občutek novosti".

"Pomembno je, da smo si zamislili novo barvo, saj živimo v popolnoma novih časih," je še povedala direktorica.

Covid-19 je namreč popolnoma spremenil način našega bivanja, barva pa naj bi vlivala upanje v času vdanosti v usodo. Barva naj bi simbolizira prihodnost, saj ima "živahno držo, brezskrbno samozavest in ustvarjalni duh".

Pantone skuša z izbiro barve leta zaobjeti duh časa skozi teorijo barv, namige pa iščejo in hkrati dajejo navdih tudi v svetu mode, dizajna in notranje opreme.

Letos se je ameriški inštitut za barve povezal tudi z digitalnimi podjetji, med njimi z Microsoftom, ki bo novo barvo vključil v aplikacije PowerPoint, Teams, Edge and Windows. Nov odtenek so tudi prvič predstavili v svetu digitalne umetnosti, in ne samo na slikarskem platnu.