Ples v Trnovem. Foto: Zajem zaslona/Youtube
Ples v Trnovem. Foto: Zajem zaslona/Youtube

Zato, ker so del Amazonovega oglasa posneli v našem glavnem mestu: v Trnovem, na Miklošičevi ulici in pri Stari elektrarni.

Sporočilo je sicer povezano z obdobjem koronavirusa in pravi "Show must go on" oz. treba je vztrajati.

Prizor z Miklošičeve. Foto: Zajem zaslona/Youtube
Prizor z Miklošičeve. Foto: Zajem zaslona/Youtube

Zgodba o solidarnosti

V središču zgodbe je 17-letna francoska balerina Taïs Vinolo, ki pridno vadi za življenjsko vlogo v šolski predstavi, ki pa je nazadnje odpovedana zaradi pandemije covida-19.

A ker je treba vztrajati tudi v teh negotovih časih, ki so svet, kot smo ga poznali še pred osmimi meseci, obrnili na glavo, je bilo treba najti druge poti.

Po zaprtju šol Vinolova pridno sama vadi še naprej, nazadnje pa ob pomoči sestrice in lokalne skupnosti nastopi zunaj, na ploščadi v blokovskem naselju – seveda obsijana z žarometom iz omenjene spletne trgovine.

Na balkonih se zberejo vsi domači in sosedje, ki ji namenijo srčen aplavz. Predstava se mora nadaljevati, se na koncu med naletavajočimi snežinkami izpiše na črnem ekranu.

Omenjena ploščad, ki je služila kot kulisa za romantično zimsko nočno prizorišče, je v osrčju ljubljanskega naselja Trnovo, med bloki na Švabićevi ulici.

Snemalna ekipa je oglas posnela pod vodstvom britanske oglaševalske agencije Lucky Generals, sodelovala je tudi slovenska produkcijska hiša Divison.

Poklon ljudem v času pandemije

"Naš oglas je posvečen nezlomljivemu človeškemu duhu in moči skupnosti, ki smo smo ji bili v tem letu tako pogosto priča in nas je navdihnila," je pojasnil kreativni direktor pri Amazonu Simon Morris.

Pod oglaševalsko kampanjo, ki vsebuje originalni aranžma zasedbe Queen in njihove uspešnice The Show Must Go On, se je podpisala Melina Matsoukas, ki je režirala tudi Beyoncejin videospot Formation in Rihannin We Found Love.

Dvominutni oglas je bil v Veliki Britaniji premierno že prikazan, v ZDA bo v nedeljo zvečer med nogometom, v prazničnem času pa se bodo štiri časovne različice oglasa vrtele na programih in digitalnih kanalih po vsem svetu.

Ker trgovine po svetu zaradi drugega vala okužb z novim koronavirusom spet zapirajo svoja vrata, si Amazon obeta velik dobiček od spletne prodaje.