Edina rdeča nit, ki smo jo izluščili iz kolekcije Mira Misljena, so bile kape na glavah manekenk. Foto: MMC RTV SLO/Sandi Fišer
Edina rdeča nit, ki smo jo izluščili iz kolekcije Mira Misljena, so bile kape na glavah manekenk. Foto: MMC RTV SLO/Sandi Fišer
Med manekenkami na drugem Fashion Weeku je tudi Anela Šabanagić, zmagovalka Supermodela Slovenije. Foto: MMC RTV SLO/Sandi Fišer

Uršo Drofenik gotovo poznate, tudi če ne spremljate dogajanja na področju mode, saj je znana po oblekah za misice in po tem, da na rdečih preprogah oblači več slovenskih estradnic. Še posebej pri srcu ji je idrijska čipka, ki jo pogosto vpleta v svoje kreacije. Tokrat čipke nismo opazili, smo pa po reviji med drugimi znanimi gostjami opazili Urško Bačovnik Janša, ki je prišla Drofenikovi čestitat.

Simona Lampe, ekonomistka, ki je postala modna oblikovalka (pred kratkim smo na MMC-ju objavili pogovor z njo, preberite ga tukaj), se je predstavila s kolekcijo do okolja prijaznih kreacij, saj je, kot pravi, smisel mode postalo recikliranje. Med drugim je na modno stezo poslala več moških suknjičev, ki so z drugačnim stajlingom postali ženski.

Maja Štamol svojo kolekcijo opisuje kot nabor kosov za žensko, ki bo "opažena na ulicah Ljubljane, Milana, Pariza, New Yorka". Črno barvo, barvo fuksije, pudra in zlata je kombinirala z drznim fluorescentnim nakitom znamke E2RD, ustvarjala je iz volne, svile in viskoze.

Pri Vladimiri Kralj, ki ustvarja pod znamko Ymocion Design, se črno-siva podlaga dopolnjuje z bronasto, petrolejsko zeleno barvo, umazano rožnato in nekaj rdeče. Skoraj na nobenem kosu ne manjka okrasje v obliki brošk, čipk, perlic in drugih malenkosti, kar pa pogosto učinkuje kot odvečno in pretirano.

Kolekcijo Mira Misljena je težko opisati z le nekaj besedami, saj je vanjo resnično vključil različne elemente in prav zaradi "vsega preveč" uspel izgubiti rdečo nit. Morda bi jo lahko iskali v volnenih kapah, poveznjenih globoko na obraze manekenk? V opisu kolekcije lahko preberemo, da je Misljena navdihovala Tolstojeva junakinja Ana Karenina, "ženska, ki ljubi, čeprav ji ljubezen prinaša bolečino". Nato oblikovalec pojasni še, da je to Ana po tistem, ko se je vrgla pod vlak in si da duška v drugem, sodobnem življenju. Hkrati je želel sporočiti, da je "Bog blizu, v duhu in kreaciji".

Splošni konsenz po reviji, tudi po odzivih na Twitterju sodeč, je bil, da so se mladi talenti v ponedeljek bolje izkazali od že nekaj časa na slovenskem prizorišču znanih imen. Vtis je popravila večerna revija znamk m*faganel, Firma by Sanja Grcić, Nicola de Main, Aleksandra Brlan in Maja Ferme Fashion. No, nekateri so k boljšemu vtisu prispevali več, drugi manj ... O tem več kmalu.