Boo je mlada znamka, ki si uspešno utira pot na velike svetovne trge, tudi po zaslugi privlačne podobe na spletu. Foto: Boopacks
Boo je mlada znamka, ki si uspešno utira pot na velike svetovne trge, tudi po zaslugi privlačne podobe na spletu. Foto: Boopacks
Sestri Bučar pravita, da navdih prihaja iz modnih smernic, življenjskega sloga, arhitekturnih elementov in malih zamisli, ki jih nabirata na potovanjih po svetu. Foto: Boopacks
Preproste linije in funkcionalnost ter privlačen videz so načela, ki vodijo ustvarjalki pod znamko Boo. Foto: Boopacks
V aktualni jesenski kolekciji je več semiša v novih barvah, tudi v kraljevsko modri. Foto: Boopacks
Na domačem trgu prodajo več izdelkov iz umetnega usnja. Foto: Boopacks
Del ponudbe Boo so tudi torbice za vsakdanje in posebne priložnosti. Foto: Boopacks
Različica 'minija' iz semiša v barvi slive. Foto: Boopacks

Sestri Dominika in Katarina Bučar sta lansko pomlad na trg poslali svoje videnje trenutno izjemno trendovskega nahrbtnika z naramnicami iz vrvi: prvi boopack je bil črn iz umetnega usnja, prav njihov izvirni model najbolj pooseblja vodilo znamke Boo - minimalistično, moderno, hkrati pa opazno.

Najprej sta prodajali "lokalno", letos pa sta dobili ponudbo svetovnega spletnega velikana Asos, ki je nista mogli zavrniti: njune "ruzake", ki so v celoti zasnovani in izdelani v Ljubljani, so uvrstili v svojo redno ponudbo - kot nam je znano, so ta hip to edini slovenski izdelki, ki jih je pod svoje okrilje vzelo to britansko podjetje, torej vnaprej odkupilo določeno število izdelkov. Booji pa tudi prek "tržnice" Asos marketplace in njune lastne spletne trgovine iz studia na Cigaletovi potujejo na vse konce sveta.

Katarina Bučar, ki je za MMC odgovorila na nekaj vprašanj, meni, da so Asos prepričali s kakovostjo svojih izdelkov, seveda pa je pomembno vlogo odigrala premišljena trženjska strategija, ki temelji na privlačnih vsebinah na družbenih medijih - za to skrbi njena sestra Dominika.


Kako se je rodila zamisel za Boopacks?
V želji po lastnem izdelku in spoznanju, da je na trgu primanjkovalo tovrstne ponudbe, sva s sestro ustvarili prvi nahrbtnik. Vedno sva si želeli delati v modnem svetu in glede na to, da je Dominika študirala arhitekturo, ji je oblikovanje zelo blizu. Tako sva prišli do ideje, da bi zasnovali svojo lastno znamko po imenu BOO - BOOPACKS. BOO je mlada znamka, ki se zelo hitro razvija in prodira na trge po vsem svetu, s svojo celostno podobo jasno izžareva enostavnost, minimalizem in prilagodljivost različnim slogom.

Kakšen je bil vajin čisto prvi nahrtbnik?
Naš prvi model je bil črn boopack iz umetnega usnja.

So vaši nahrbtniki in torbice v celoti slovenski izdelki?
Da, izdelki BOO so oblikovani v Sloveniji in imajo slovensko poreklo.

V seriji prispevkov na MMC-ju predstavljamo mlade znamke nahrbtnikov in torb, ki jim je skupna oznaka "izdelano v Sloveniji", hkrati pa vse merijo na kupce tudi zunaj slovenskih meja.

Kaj menite, je tisto, s čimer ste prepričali spletnega velikana Asos?
Mislim, da jih je prepričala unikatnost naših nahrbtnikov ter minimalističnost in prilagodljivost različnim slogom. Prav tako skrbimo za dobre fotografije in dovršeno celostno podobo, kar še pripomore k uspešnosti in dobri prodaji. Zagotavljamo visoko kakovost izdelkov in redno uvajamo novosti.

Je sodelovanje s takšnim podjetjem velik logistični zalogaj, ste morali na novo začrtati način dela?
Seveda. V času Asosovega naročila se skoraj nismo imeli časa ukvarjati z ničimer drugim. Ker so zelo veliki, imajo ogromno strogih pravil in zahtev, ki se jih moraš strogo držati (od označevanja produktov, do pakiranja itd.). To nam je vzelo ogromno časa, saj smo bili do takrat še brez tovrstnih izkušenj in znanja. Morali smo se precej organizirati in čisto spremeniti delovanje BOO-ja.

Imate podatke o tem, v katere države gre največ vaših izdelkov?
Odkar se nahrbtniki prodajajo na Asos.com in Asos marketplace, jih največ prodamo prav v Veliko Britanijo, kjer domuje podjetje Asos. Slednji partner je za naju velika referenca in je zelo pospešila prodajo v Veliki Britaniji in tudi drugje po svetu. Takoj za Otokom je Skandinavija, veliko naročil je iz Francije, pa tudi iz ZDA.

Se več kupcev odloča za umetne materiale ali za usnje?
V Sloveniji se bolje prodajajo izdelki iz umetnega usnja, v tujini pa je razmerje nekako pol/pol.

Ste že od vsega začetka merili na velike trge?
Vsekakor se že od vsega začetka nagibamo k temu, da postanemo velika in uspešna mednarodna znamka. Nikoli nismo merili samo na domači trg. Vsekakor pa je bil Asos veliko presenečenje in smo zelo ponosni, da nam je v komaj dobrem letu delovanja uspelo priti do takega posla in uspešno prodajati na tujih in velikih trgih.

Kot ste že omenili, imate premišljeno podobo na spletu, predvsem Instagram je postal pomembno orodje ... Ali sami skrbite za vsebino družbenih medijev?
Da, velik poudarek dajemo prav celostni podobi znamke in vsebinam na družabnih omrežjih, predvsem Instagramu. Za vse to skrbi Dominika, tudi fotografije so njeno delo.

Trenutno so nahrbtniki izjemno v trendu, menite, da bodo v središču še nekaj časa?
Smo prepričani, da ja. Nahrbtnik je več kot le trend. Obstaja že kar nekaj časa in nikoli ne gre čisto iz mode. Poleg vsega pa je tudi zelo praktičen in mislim, da se bo vedno pojavljal v novih in prihajajočih trendih.

Ravno ste predstavili jesensko kolekcijo ...
Zadnje čase se je v studiu BOO vse vrtelo okoli tega, nove fotografije so že nekaj dni na spletni strani. V tej kolekciji smo dali malo večji poudarek na usnju, natančneje semišu, ki ga je nekoliko več kot v prejšnjih. Na voljo so kosi v zanimivih, živahnih in modnih barvah. Oblikovali pa smo tudi nekaj novih modelov, ki bodo osvežili našo stalno ponudbo. Končno bodo prišli tudi fantje malo bolj na svoj račun.

Koliko boojev ima vsaka od vaju in kateri je vajin najljubši?
Mislim, da kar veliko (smeh). Meni osebno je najljubši mini boo backpack. Dominiki pa booflap. Ne predstavljava si več dneva brez najinih "ruzakov" ...