Primož Roglič in Tadej Pogačar sta ambasadorja slovenskega turizma. Foto: Reuters
Primož Roglič in Tadej Pogačar sta ambasadorja slovenskega turizma. Foto: Reuters

Dva dni pred začetkom dirke je STO lansiral nov video, ki ga je posnel s slovenskima kolesarskima asoma, Primožem Rogličem in Tadejem Pogačarjem, in tako predstavila destinacijo, ki navdihuje favorite za zmago na Tour de France.

V videu Roglič in Pogačar preverita svoje poznavanje slovenskega turizma. Z videom STO na zanimiv in humoren način predstavlja Slovenijo kot vrhunsko kolesarsko destinacijo ter navdušuje gledalca, da se v kvizu preizkusi tudi sam. Kolesarja na vprašanja odgovarjata v svojem najbolj domačem okolju – na kolesu. Kulisa videa prikazuje vzpon na Vršič, gledalce pa s pravilnimi odgovori vodi po Sloveniji. Pristni odzivi obeh kolesarjev med kolesarjenjem dodajo igriv moment videa.

Videokviz z Rogličem in Pogačarjem je bil v objavah na družbenih omrežjih STO-ja dosegel več kot 50.000 ogledov, delili pa so ga tudi številni mediji.

Video z Rogličem in Pogačarjem je prvi v seriji novih videov, ki jih bo STO v naslednjih mesecih pripravljala z znanimi slovenskimi športniki in drugimi ambasadorji. Tako bo STO turistično ponudbo povezala s svetovno prepoznavnimi obrazi Slovenije, ki pomembno pripomorejo k prepoznavnosti in ugledu Slovenije v svetu, so sporočili.

Glasna navijaška podpora v Parizu in Komendi

Kot je povedala direktorica STO-ja Maja Pak, so s kampanjo na Dirki po Franciji okrepili pozornost večmilijonskega občinstva za Slovenijo in jo predstavili kot edinstveno destinacijo za aktiven oddih. "V sodelovanju z vrhunskima kolesarjema, ambasadorjema slovenskega turizma, Pogačarjem in Rogličem, smo pripravili nov promocijski video, tuje medije smo seznanjali s Slovenijo, kot deželo, od koder prihajajo najuspešnejši kolesarji in drugi vrhunski športniki, okrepili smo komunikacijo na družbenih omrežjih in vsebine na portalu slovenia.info. Z vrhunskimi vizuali, ki vključujejo naše kolesarje, znamko I feel Slovenia in lepote Slovenije, smo nagovorili milijone kolesarskih navdušencev. Dirko po Franciji preko televizijskih zaslonov namreč spremljajo v kar 190 državah, samo preko Eurosporta pa si je dirko že lani ogledalo 37 milijonov gledalcev. V rumeno pa smo obarvali tudi znak I feel Slovenia. Tudi v Sloveniji je kolesarjenje vse bolj priljubljeno, z uspehi slovenskih kolesarjev pa raste tudi gledanost kolesarskih dirk."