Železniško progo so začeli graditi leta 1900, prvi vlak pa je po njej zapeljal leta 1906. Foto: Društvo za Bohinjsko-goriško progo
Železniško progo so začeli graditi leta 1900, prvi vlak pa je po njej zapeljal leta 1906. Foto: Društvo za Bohinjsko-goriško progo
Svetovna turistična borza
Na svetovni turistični borzi se bo predstavilo več kot 5.000 razstavljavcev. Foto: EPA


V Londonu se bo svetovni turistični javnosti predstavilo 20 slovenskih razstavljavcev z več kot 80 predstavniki. Bohinjska železnica je bila v Londonu prvič predstavljena leta 1906, ko se je po bohinjski progi zapeljal prvi vlak.

Rdeča nit letošnje predstavitve pa bo muzejski vlak. Animatorji, oblečeni v železniške uniforme, bodo obiskovalce vabili na virtualno vožnjo z bohinjsko železnico in spoznavanje zanimivosti ob njej.

Zgodovina železnice
O gradnji bohinjske železnice so se na Dunaju začeli pogovarjati sredi 19. stoletja, ko je bila zgrajena železnica od Dunaja do Trsta, ki so jo imenovali Južna železnica. Tako so se odločili za traso od Jesenic do prek Gorice do Trsta, katere gradnja se je začela leta 1900 in ki je zgornji Gorenjski in severni Primosrki pripeljala gospodarski razsvet.

Svetovna turistična borza bo že sedemindvajseta po vrsti, za svetovno turistično ponudbo in povpraševanje pa je izrednega pomena. Na borzi bo razstavljalo več kot 5.000 razstavljavcev, za obisk pa vlada veliko zanimanje med obiskovalci in strokovno javnostjo. Svetovna turistična borza bo trajala od ponedeljka do četrtka.