Slovenija se pri promociji turizma lahko zgleduje po Hrvaški. Foto: RTV SLO
Slovenija se pri promociji turizma lahko zgleduje po Hrvaški. Foto: RTV SLO

Goran Blažić, direktor Hrvaške turistične skupnosti, je za MMC pojasnil, da je Hrvaška za promocijo turizma lani porabila 31,8 milijona kun (4,32 milijona evrov). Od tega je bila skoraj polovica sredstev namenjenih splošnemu oglaševanju v tiskanih medijih, druga polovica pa oglaševanju v elektronskih medijih.

Temeljna področja turistične ponudbe v Sloveniji: aktivne počitnice, mesta in kultura, hrana in pijača, zdravje in dobro počutje, poslovni turizem, zabava, ponudba za zahtevnejše, ponudba za mlade.

Blažić Sloveniji svetuje naj se usmeri v: aktivne počitnice, zdraviliški turizem, wellness, enologijo, kongresni turizem, igralniški turizem, turistično planinarjenje, jamarstvo.

Hrvati so se že leta 2002 odločili za neposredno oglaševanje na Eurosportu in CNN-u. Nenehno pa se Hrvaška predstavlja še na drugih tržiščih in ima 17 predstavništev po svetu.

Uspešnost hrvaške promocije se kaže predvsem v stabilni rasti turističnega prometa, ki na letni ravni znaša od 5 do 7 odstotkov, in odpiranju novih tržišč, kar naj bi bila posledica uspešnega globalnega oglaševanja na CNN-u in Eurosportu ter v Franciji, Skandinaviji, Veliki Britaniji in ZDA.

Slovenija se je podobno kot pred časom že Hrvaška odločila za vrsto oglasov v reviji National Geographic in za televizijski oglas na programu Travel Channel.