S kampanjo, ki je stekla oktobra lani, so želeli v Litvo privabiti čim več turistov. A namesto fotografij svoje države (na fotografiji Vilna), so raje uporabili fotografije Slovaške in Finske. Foto: EPA
S kampanjo, ki je stekla oktobra lani, so želeli v Litvo privabiti čim več turistov. A namesto fotografij svoje države (na fotografiji Vilna), so raje uporabili fotografije Slovaške in Finske. Foto: EPA

Oddelek za turizem je priznal, da je v nedavni kampanji, ki so jo poimenovali Resnična lepota, namesto fotografij Litve uporabili fotografije drugih držav.

"Odločila sem se, da odstopim z mesta vodje oddelka za turizem," je povedala Jurgita Kazlauskiene. Izkazalo se je, da se pri izboru fotografij za kampanjo niso ravno potrudili, saj so fotografije našli kar na strani za prodajo fotografij Shutterstock in na spletni strani Flickr.

Uporabniki družbenih omrežij so v ponesrečeni kampanji videli tudi bolj zabavno plat, saj so na svojih profilih začeli objavljati fotografije svetovno znanih znamenitosti s pripisom Resnična lepota. Šali se je pridružil celo litovski premier Saulius Skvernelis, ki je objavil fotografijo sedeža Evropske komisije Berlaymont v Bruslju in poleg pripisal: "Jutri začnemo delati v novi vladni palači v Karoliniskesu." Karoliniskes je sicer predmestje litovske prestolnice Vilne.

Čeprav se Skvernelis očitno zna pošaliti, je po poročanju BBC-ja napovedal preiskavo turistične kampanje.