Z današnjim dnem Slovenska turistična organizacija (STO) pričenja izvajati enega najpomembnejših projektov od vzpostavitve svoje samostojnosti avgusta 2015. Z globalno digitalno kampanjo, ki jo pripravlja v tesnem sodelovanju z gospodarstvom,  bo na ključnih tujih trgih prek inovativnih oglasnih sporočil dvigovala prepoznavnost in ugled Slovenije kot zelene, aktivne, zdrave turistične destinacije, promovirala atraktivne turistične produkte ter tako povečevala konkurenčnost slovenskega turizma. Foto: Facebook Feel Slovenia
Z današnjim dnem Slovenska turistična organizacija (STO) pričenja izvajati enega najpomembnejših projektov od vzpostavitve svoje samostojnosti avgusta 2015. Z globalno digitalno kampanjo, ki jo pripravlja v tesnem sodelovanju z gospodarstvom, bo na ključnih tujih trgih prek inovativnih oglasnih sporočil dvigovala prepoznavnost in ugled Slovenije kot zelene, aktivne, zdrave turistične destinacije, promovirala atraktivne turistične produkte ter tako povečevala konkurenčnost slovenskega turizma. Foto: Facebook Feel Slovenia
Pozornost v oglasih vzbujajo tudi zvezdice, ki kategorizirajo kakovost bodočih doživetij, kot se to počne v gostinstvu ali hotelirstvu. Foto: STO

Pri digitalnem oglaševanju v turizmu je pomembno izstopati in pritegniti pozornost, kar pa ob močni mednarodni konkurenci, ki se trudi doseči isto, ni nikoli preprosta naloga. Na srečo ne štejejo le vložena sredstva, ampak tudi kakovost vsebine in koncepta. Letošnjo digitalno kampanjo Slovenske turistične organizacije odlikuje preprost, a učinkovit koncept, ki bo zagotovo vzbudil pozornost potencialnih obiskovalcev Slovenije.

Uroš Črnigoj
false
Cilj je med drugim doseči vsaj 150 milijonov spletnih prikazov, vsaj 50 milijonov uporabnikov Facebooka ter vsaj milijon posameznikov na Instagramu, so sporočili iz STO-ja. Foto: STO

Digitalna kampanja STO-ja bo potekala na naslednjih trgih: Italija, Nemčija, Avstrija, Češka, Skandinavija, Francija in Švica, Velika Britanija in Irska, Madžarska, države članice Beneluksa, Hrvaška, Srbija, Rusija - ter ZDA in Kanada.

"Cilj je doseči vsaj 150 milijonov prikazov oglasov na vseh spletnih in mobilnih portalih, Googlovem prikaznem omrežju in iskalnem oglaševanju ter vsaj 50 milijonov Facebookovih uporabnikov, milijon Instagramovih, dva milijona VK-uporabnikov in 400.000 uporabnikov Twitterja," je pojasnila direktorica STO-ja Maja Pak. Kot je dodala, gre za enega najpomembnejših projektov od vzpostavitve samostojnosti organizacije avgusta lani.

Ključni cilji digitalne kampanje I FEEL SLOVENIA – Make New Memories so dvig prepoznavnosti in ugleda Slovenije kot prvovrstne destinacije za zelena, aktivna, zdrava doživetja pri ciljnih skupinah na omenjenih trgih, promocija atraktivnih turističnih produktov, ki temeljijo na načelih trajnostnega razvoja, povečanje števila tujih turistov in njihovih prenočitev ter povečanje dosega, interakcij in različnih vrst konverzije.

Široka digitalna kampanja, ki so jo pripravili v sodelovanju s turističnim gospodarstvom, naj bi na ključnih tujih trgih z inovativnimi oglasnimi sporočili dvigovala prepoznavnost in ugled Slovenije kot zelene, aktivne, zdrave turistične destinacije, promovirala atraktivne turistične produkte ter tako povečevala konkurenčnost slovenskega turizma.

Kampanja se začenja danes, v različnih intervalih pa bo potekala do 11. novembra. Prvi oglaševalski val bo trajal mesec dni, sledili pa bodo še štirje. Proračun za medijski zakup je 1,97 milijona evrov brez davka na dodano vrednost.

Kampanja je zasnovana skozi zgodbe o Sloveniji kot o deželi različnih doživetij. Njihovo pristnost poudarjajo pričevanja v obliki citatov in izjav. "Tak oglas pravzaprav deluje kot nekakšen trailer - video- in fotonapovednik za pričakovana doživetja," pojasnjuje vodja odseka za vsebinsko digitalno trženje in digitalno komuniciranje pri STO-ju Alenka Pahor Žvanut.

Pozornost v oglasih vzbujajo tudi zvezdice, ki kategorizirajo kakovost mogočih doživetij, kot se to počne v gostinstvu ali hotelirstvu, in pa dva izbrana slogana. Prvi slogan Slovenia. This summer will be something to talk about obljublja poletna doživetja, o katerih bo vredno govoriti, drugi pa vabi k ustvarjanju spominov Slovenia. Make new memories.

Kliki na oglase, v katerih so med drugim poudarjene ikone slovenskega turizma, kot so Ljubljana, Postojnska jama, Piran, Bled in Lipica, bodo pripeljali na pristajalno stran ene od krovnih tematik, ki jih poudarja STO: zdravje in dobro počutje, aktivne počitnice, doživetja v naravi, gastronomija ter mesta in kultura.

Tam bo obiskovalke in obiskovalce čakala še zadnja virtualna izkušnja naše dežele: STO je namreč konec marca objavila javni poziv za oddajo ponudb za promocijo turističnih paketov slovenskega turističnega gospodarstva. Prispelo je skoraj 150 ponudb.

Digitalna kampanja bo potekala na različnih tujih spletiščih: na splošnih, a najpomembnejših novičarskih, kot sta na primer na nemškem trgu Spiegel ali na italijanskem Corriere, ter na specializiranem turističnem portalu Tripadvisor. Pomemben del digitalne kampanje bo na iskalnih, prikaznih oglasnih mrežah in družbenih omrežjih, predvsem Facebooku in Youtubu. Pilotno bo STO izvedla oglaševanje na Twitterju in Instagramu.

Ob tem na STO-ju poteka tudi prenova uradnega slovenskega turističnoinformacijskega portala, ki se mu obeta odzivnejši in sodobnejši dizajn, enostavnejša uporabniška izkušnja in priredba vsebine za mobilne naprave. Prav tako poteka nadgradnja komuniciranja prek družbenih omrežij. STO ima svoj profil na Facebooku (Feel Slovenia), Twitterju (Slovenia Tourism; Slovenia in UK), Linkedinu (Slovenian Tourist Board), kanalu Youtube (l Feel Slovenia), Instagramu (feelslovenia), Google+ (Feel Slovenia) in Pinterestu.

Usmeritev v digitalno trženje je eden od temeljnih ciljev, ki si ga je lani zadala ekipa s Pakovo na čelu za obdobje 2016-2017. Raziskave kažejo, da 80 odstotkov turistov pred potovanjem išče informacije na spletu, rezervacijo pa jih prek spleta opravi 65 odstotkov.

Pri digitalnem oglaševanju v turizmu je pomembno izstopati in pritegniti pozornost, kar pa ob močni mednarodni konkurenci, ki se trudi doseči isto, ni nikoli preprosta naloga. Na srečo ne štejejo le vložena sredstva, ampak tudi kakovost vsebine in koncepta. Letošnjo digitalno kampanjo Slovenske turistične organizacije odlikuje preprost, a učinkovit koncept, ki bo zagotovo vzbudil pozornost potencialnih obiskovalcev Slovenije.

Uroš Črnigoj