Direktor nizozemske marketinške agencije s področja turizma Europe Destination Marketing Dennis van der Avoort je kot glavno prednost Slovenije izpostavil veliko raznolikost na majhnem območju.
Direktor nizozemske marketinške agencije s področja turizma Europe Destination Marketing Dennis van der Avoort je kot glavno prednost Slovenije izpostavil veliko raznolikost na majhnem območju. "Dobesedno lahko zjutraj smučaš in popoldne plavaš v Jadranskem morju." Foto: BoBo

Raznolikost, pa tudi pokrajina, ki je tako zelena, to sta unikatni točki za trženje Slovenije.

Bohinjsko jezero
Tuji turistični delavci pravijo, da ima Slovenija srečo s pokrajino, ki ponuja odlična smučišča, gore, jezera, vodo, čudovita mesta, pa tudi obalo. Foto: BoBo

Slovenija je odlična država za turiste, ki iščejo naravo, šport in kulturo ter dober življenjski slog.

Ti pravijo, da se ugled Slovenije kot turistične destinacije skozi leta močno krepi in da je Slovenija na dobri poti, ko gre za turizem.

Slovenija je država z ogromnim potencialom, je za STA ocenil direktor nizozemske marketinške agencije s področja turizma Europe Destination Marketing Dennis van der Avoort. Njegova agencija se pri razvoju in promociji turizma osredotoča na območje nekdanje Jugoslavije, njegova ljubezen do tega območja pa se je začela ravno v Sloveniji, ki jo je kot študent obiskal leta 1996.

Pri Sloveniji je kot glavno prednost poudaril veliko raznolikost na majhnem območju. "Dobesedno lahko zjutraj smučaš in popoldne plavaš v Jadranskem morju," je dejal. Poudaril je tudi ponudbo na področju kulture, na primer Ljubljano, pa številne naravne znamenitosti, kot so Alpe s Triglavom ter Postojnska jama. "Na tako majhnem območju imate tako raznoliko ponudbo. Res je mogoče v kratkem času početi zelo veliko stvari."

Prav tako je Avoort pozitivno ocenil dostopnost Slovenije, ki je iz Nizozemske na primer dosegljiva tudi z avtomobilom, hkrati pa ponuja nekaj povsem drugačnega od kulture v zahodni Evropi. "Raznolikost, pa tudi pokrajina, ki je tako zelena, to sta unikatni točki za trženje Slovenije," je prepričan.

Pohvalil pa je tudi marketinške dejavnosti: "Slovenija zelo dobro izvaja piar in promocijske dejavnosti. Le nadaljevati morate to, kar že počnete."

Podoba Slovenije se izboljšuje
Da bo že za prihajajočo poletno sezono lahko konkretno sodeloval s Slovenijo, računa generalni direktor italijanske družbe Sportnet, ki se ukvarja s spletnim oglaševanjem in svetovanjem v turizmu, Massimo Finocchiaro. "Slovenija je odlična država za turiste, ki iščejo naravo, šport in kulturo ter dober življenjski slog."

Finocchiaro je kot pozitivne izpostavil slovenske produkte, ob tem pa dodal, da ima Slovenija srečo s pokrajino, ki ponuja odlična smučišča, gore, jezera, vodo, čudovita mesta, pa tudi obalo. "Imate tudi dobro organizacijo, odlično hrano in vino," je še dodal in menil, da bi lahko v prihodnje v promocijskih dejavnostih še bolj poudarili različno nišno ponudbo.
"Podoba Slovenije se skozi leta izboljšuje," je poudaril in ocenil, da je kampanja I Feel Slovenia odlična in resnično vidna v evropskih medijih: "Imate odlično podobo načina življenja in se prikazujete kot odličen kraj za sprejem turistov, ki se bodo lahko počutili kot doma."

S Slovenijo bi želel v prihodnje sodelovati tudi prvi mož za zdaj še relativno mlade nemške družbe Velocolonia, ki se po eni strani osredotoča na potovanja starejših, na drugi pa na aktivna potovanja, Frank Nökel. "Vedno iščemo nove potencialne destinacije," je dejal in ob "čudoviti pokrajini" izpostavil tudi slovenske zdravilne vode. "Podoba Slovenije v turistični panogi je vedno bolj pozitivna," je dejal tudi Nökel in izrazil prepričanje, da je pred slovenskim turizmom zelo lepa prihodnost.

Raznolikost, pa tudi pokrajina, ki je tako zelena, to sta unikatni točki za trženje Slovenije.

Slovenija je odlična država za turiste, ki iščejo naravo, šport in kulturo ter dober življenjski slog.