Zaradi finančne krize in zaostrenih gospodarskih razmer je, po mnenju Piciga, treba vložiti še več truda in krepiti aktivnosti za promocijo Slovenije in slovenske turistične ponudbe. Foto: MMC RTV SLO/T. O.
Zaradi finančne krize in zaostrenih gospodarskih razmer je, po mnenju Piciga, treba vložiti še več truda in krepiti aktivnosti za promocijo Slovenije in slovenske turistične ponudbe. Foto: MMC RTV SLO/T. O.

Slovenija je predstavljena kot raznolika turistična destinacija na stičišču Alp, Sredozemlja in Panonske nižine. Ob splošnih podatkih o oddaljenosti (oziroma bližini) in dostopnosti Slovenije so bili izpostavljeni tudi bogato decembrsko dogajanje in različne možnosti, ki so na voljo za aktivne počitnice, predstavljena pa so tudi slovenska naravna zdravilišča.

Slovenska turistična organizacija se je za dodatno oglaševanje odločila tudi zaradi recesije na nemškem trgu in negativnih trendov, ki ga zadnje čase prevevajo. "Nemčija kljub gospodarski recesiji, ki jo napovedujejo za prihodnje leto, ostaja med najpomembnejšimi tradicionalnimi emotivnimi trgi slovenskega turizma," je dejal direktor STO-ja Dimitrij Piciga.

Največ zanimanja za smučanje
V akciji s konkretnimi ponudbami paketov počitnic sodelujejo tudi partnerji slovenskega turističnega gospodarstva. STO je za prvi dve objavi namenil 30.000 evrov. Prvo oglaševanje je potekalo 18. in 19. oktobra, drugo oglaševanje 8. in 9. novembra, tretje intenzivnejše oglaševanje pa je predvideno za 7. in 8. februar 2009.

Predstavništvo Slovenske turistične agencije v Nemčiji spremlja povpraševanje na osnovi objav. Kot je povedala vodja predstavništva Majda Rozina Dolenc, se je zanimanje povečalo predvsem po drugi objavi, največ povpraševanja pa je vzbudilo smučanje.