Prva redna letalska linija z mariborskega letališča po več kot treh letih bo tudi po besedah direktorja družbe Aerodrom Maribor Marka Grosa popestrila dogajanje na letališču, ki sicer že nekaj časa neuspešno išče dolgoročnega najemnika. Foto: MMC RTV SLO
Prva redna letalska linija z mariborskega letališča po več kot treh letih bo tudi po besedah direktorja družbe Aerodrom Maribor Marka Grosa popestrila dogajanje na letališču, ki sicer že nekaj časa neuspešno išče dolgoročnega najemnika. Foto: MMC RTV SLO

Od te linije si obetamo predvsem, da nas ljudje spoznajo in da prispevamo k razvoju regije. Zanimanje Angležev za slovensko tržišče je tako veliko, da se sploh ne bojimo, pač pa se bolj ukvarjamo s tem, kam bomo nato leteli naprej.

Tom Mastnak, poslovni direktor podjetja Golden Air

Predstavniki v Sloveniji registrirane letalske družbe Golden Air, katere 90-odstotni lastnik je britanski državljan indijskega rodu, so pred dnevi uradno predstavili podrobnosti vzpostavitve redne letalske linije med Mariborom in Londonom z vmesnim postankom na Dunaju. Takrat je poslovni direktor Tom Mastnak za dan prvega poleta napovedal 6. oktober.

Golden Air bo prva dva tedna iz Maribora s postankom na Dunaju in končnim ciljem na londonskem letališču Stanstead letel trikrat tedensko z najetim manjšim 40-sedežnim letalom embraer, v prihodnje pa bodo leteli vsaj petkrat na teden z večjim, 138-sedežnim boeingom 737. Od koga bodo letala najeli, so v družbi skrivnostni, saj naj bi jih k temu zavezovala poslovna tajnost, zagotavljajo pa, da gre za varna letala. Za začetek si bodo pomagali tudi z najetimi posadkami.

Letala so iz Maribora vzletela ob 14.25, zaradi postanka na Dunaju pa je celoten polet do Londona trajal okoli tri ure in pol. Povratna vozovnica bo stala 150 evrov, enosmerna 99 evrov, mogoč pa bo tudi izstop na Dunaju, vendar za enako ceno vozovnice. V Golden Airu so se ob tem odločili, da bodo potnikom za ceno vozovnice omogočili prevoz 25 kilogramov prtljage.

"Od te linije si obetamo predvsem, da nas ljudje spoznajo in da prispevamo k razvoju območja. Zanimanje Angležev za slovensko tržišče je tako veliko, da se sploh ne bojimo, ampak se bolj ukvarjamo s tem, kam bomo nato leteli naprej. Že v prvih dneh imamo letalo razmeroma dobro zasedeno, saj gre za agencijske goste, medtem ko bo vozovnice preko spleta mogoče kupovati od prihodnjega tedna," je dejal Mastnak, ki stavi na potnike s širšega območja, pa tudi iz tujine, zlasti v obdobju, ko bo Maribor gostil evropsko prestolnico kulture in zimsko univerzijado.

Golden Air sicer računa na širitev svojih linij iz Maribora. Po Mastnakovih besedah načrtujejo tudi povezave z Birminghamom, Barcelono in Bergamom, odvisno od ravnanja države, ki bi morala podpisati meddržavni sporazum o zračnem prometu, pa je tudi to, ali bodo v prihodnje lahko leteli celo v Indijo. Ob tem pa opozarja tudi na nujnost čimprejšnjega dokončanja novega in prenove starega potniškega terminala na mariborskem letališču.

Mastnak prav tako ne zanika, da se Golden Air zanima tudi za nakup družbe Aerodrom Maribor, ki ga bo predvidoma oktobra stečajni upravitelj Preventa Globala Boris Kastivnik ponudil na javni dražbi in je ocenjen na manj kot 700.000 evrov. To pa hkrati pomeni, da jih zanima tudi pridobitev dolgoročne koncesije za upravljanje z letališčem.

Od te linije si obetamo predvsem, da nas ljudje spoznajo in da prispevamo k razvoju regije. Zanimanje Angležev za slovensko tržišče je tako veliko, da se sploh ne bojimo, pač pa se bolj ukvarjamo s tem, kam bomo nato leteli naprej.

Tom Mastnak, poslovni direktor podjetja Golden Air