Kolesarsko pot bi radi prilagodili tudi za mlajše kolesarje. Foto: Pixabay
Kolesarsko pot bi radi prilagodili tudi za mlajše kolesarje. Foto: Pixabay

Prve dele bodo začeli v prihodnjih dneh urejati na Koroškem. V prihodnjih štirih letih bodo za to namenili 15 milijonov evrov. Nadaljevali bodo tudi tradicijo sobotnih kolesarskih vlakov na koroški progi, ki bodo po novem vozili od Maribora do Pliberka v Avstriji.

Dravska kolesarska pot je večinoma speljana po državnih in lokalnih cestah, ki so manj obremenjene, a je primerna le za pripravljene kolesarje. Radi bi jo prilagodili tudi za mlajše kolesarje, zato bodo na Koroškem začeli več prenov poti, pravi vodja projekta ureditve dravske kolesarske poti Uroš Rozman.

"Gradili se bodo odseki v občini Muta, približno kilometer in pol, med vuzeniškim mostom in Spodnjo Muto, gradilo se bo tudi v občini Radlje, gradi pa se že v Rušah in Mariboru, kjer bo povezava Ruše–Maribor prinesla neko varno povezavo," je povedal Rozman.

Na Koroško z vlakom
Na novo so že označili staro traso, postavili so 450 tabel od avstrijske do hrvaške meje in vzpostavili spletno stran, kamor so vključili 70 turističnih ponudnikov ob progi. Še letos bodo po zgledu Avstrije postavili nove informacijske table.

"Ob poti smo zasnovali tudi koncept počivališč, ki bodo enotna ob vsej poti. Prva počivališča se bodo postavila na kolesarski poti Ruše–Maribor," je še dodal Rozman.

Ob začetku šolskih poletnih počitnic bodo na koroški železniški progi ob sobotah vozili kolesarski vlaki, ki so bili lani zelo dobro sprejeti. Po novem bodo vozili vse do Pliberka. Železnice nameravajo prenoviti železniško postajo na Ravnah na Koroškem, na območju Dravograda pa bodo prenovili podvoz Podklanc.