Ladjo, ki v dolžino meri neverjetnih 365 metrov, njena masa pa je 250.800 ton, so izdelali v ladjedelnici Meyer v Turkuju na Finskem. Pred dnevi so ji prvič prižgali vse motorje in druge naprave in jo poslali na testno vožnjo, ki jo je odlično opravila, so sporočili iz podjetja Royal Caribbean International, ki sodi med najvidnejše ponudnike potovanj z ladjami križarkami na svetu.

Oktobra se bo Icon of the Seas odpravila še na več poskusnih voženj, prve goste pa bo sprejela januarja prihodnje leto. In teh ne bo malo. Na krovu bo lahko naenkrat kar 5610 potnikov, zanje pa bo skrbela 2350-članska posadka.

Jasno je, da ne le, da na tako ogromni ladji ne bo manjkalo ničesar, ampak bo vsega v izobilju, tako da se bodo potniki lahko zabavali od jutra do večera. Pri ladjarju so najbolj ponosni na ogromen vodni zabaviščni park, ki so ga poimenovali Category 6 in ponuja šest adrenalina polnih toboganov, sedem bazenov in devet masažnih kadi.

Na krovu je več kot 40 restavracij, lokalov in različne ponudbe zabave. Najbolj privlačno prizorišče bo tisto pod ogromno stekleno kupolo, ki se dviga nad palubo. Gostje lahko izbirajo med 28 tipi namestitve, kabine pa so razporejene v 20 nadstropjih. Da se bodo potniki med plovbo lažje znašli, so ladjo razdelili na osem sosesk.

Icon of the Seas je poleg tega prva ladja družbe Royal Caribbean International, ki jo poganjata utekočinjen zemeljski plin in tehnologija gorivnih celic, s čimer je podjetje naredilo korak k uporabi čiste energije, so zatrdili.

Za tri metre daljša od dozdajšnje rekorderke

Omenjena ladja je naziv največje ladje za križarjenja prevzela od sestrske ladje Wonder of the Seas, ki so jo splavili lani. Wonder of the Seas je za tri metre krajša od svoje večje sestre, poleg tega pa ima "le" 18 nadstropij.

Ladjo je v Turkuju dve leti gradilo okoli 2600 delavcev, ki so delali vsak dan. Na testni vožnji, ki je trajala štiri dni, je bilo na krovu več sto strokovnjakov, ki so preverjali vsako podrobnost v delovanju ladje.

Drugi niz voženj naj bi ladja opravila proti koncu leta, nato pa naj bi jo pri Royal Caribbean International vključili v svoj program. Križarka bo plula izključno po vzhodnih in zahodnih Karibih, njeno domače pristanišče pa bo Miami. Kot pravijo v podjetju, je zanimanje za enotedensko križarjenje z velikanko že zdaj izjemno.