Prizor s spalnega vlaka, ki povezuje Bruselj in Berlin. Foto: EPA
Prizor s spalnega vlaka, ki povezuje Bruselj in Berlin. Foto: EPA

Pred dnevi je začel voziti nočni vlak med Brusljem in Berlinom, ki ga upravlja belgijsko-nizozemsko podjetje European Sleeper, vožnja pa traja okoli 13 ur. Prihodnje leto bodo linijo med belgijsko in nemško prestolnico podaljšali do Dresdna in Prage. Podjetje European Sleeper načrtuje tudi nočni vlak iz Amsterdama v Barcelono, ki naj bi začel voziti spomladi leta 2025, pa tudi nekatere druge nočne železniške povezave.

Poleg tega je podjetje Nightjet, ki je v lasti avstrijskega železniškega prevoznika OBB, ponudilo nočne vožnje z vlakom med Parizom, Rimom, Amsterdamom, Budimpešto in Dunajem.

Podjetje Radical Storage, ki se sicer ukvarja s shranjevanjem prtljage, je tako objavilo razpis za zanimivo delovno mesto – preizkuševalca nočnih vlakov. Ponujajo enomesečno delo, naloge izbranca pa so jasne že po nazivu službe. Kandidat se bo moral en mesec voziti z nočnimi vlaki po stari celini, na katerih bo preizkušal kakovost njihovih storitev in udobje postelj, piše portal Mayor.eu.

Pogoji za zasedbo delovnega mesta niso zahtevni, le polnoletnost in organizacijske sposobnosti, saj bo moral izbranec sam načrtovati svoje poti in vožnje. O svojih izkušnjah in doživetjih bo pisal na blogu na spletni strani podjetja radical Storage, kjer bo tudi podal oceno in objavil fotografije kot dokaz svojega (ne)zadovoljstva s storitvami.