Foto: Reuters
Foto: Reuters

V času, ko so ZDA ostale brez 22 milijonov delovnih mest in je večina podjetij zaprtih zaradi ukrepov omejevanja socialnih stikov in ukazov, da morajo ljudje ostati doma, posel ameriškemu ponudniku filmov in televizijskih serij na spletu cveti.

Ker so zaprti med štiri stene, se vse več ljudi kratkočasi z gledanjem filmov in serij po Netflixu. Dobiček je tako podjetju v prvem četrtletju narasel na 709 milijonov dolarjev.

Netflix pričakuje, da bo v drugem četrtletju od aprila do junija nabral še 7,5 milijona novih naročnikov, kar bi bilo trikrat več od dozdajšnjega povprečja četrtletij.

Večina serij in filmov za letos je bila pripravljena za prikazovanje še pred izbruhom pandemije sredi marca, kako pa bodo ukrepi omejevanja socialnih stikov vplivali na produkcijo za naprej, pa še ni jasno.

Industrija pretakanja v teh časih cveti

Tudi drugi ponudniki pretočnih vsebin si v času samoosamitve manejo roke.

Sorodna novica Ponudniki pretočnih vsebin si v času samoosamitve manejo roke

Poročali smo že, da je tudi platforma Disney+ skoraj podvojila število naročnikov, potem ko so v državah po svetu zaradi širjenja novega koronavirusa uvedli karanteno, ki se je pričakovano izkazala za vodo na mlin tovrstnim ponudnikom.

V času, ko številni ljudje iščejo načine, kako v času pandemije preživljati čas, tovrstni ponudniki ponujajo brezplačne pretočne vsebine tudi za leto dni, kar je na primer indijskemu ponudniku Hostar praktično čez noč zagotovilo osem milijonov naročnikov.

HBO Now in Showtime sta prav tako doživela izjemno rast uporabnikov.

Medtem ko se zaradi ukrepov proti širjenju novega koronavirusa vrsta gospodarskih panog boji za preživetje, se ob cvetočem trgu pretočnih vsebin odpirajo tudi nove platforme – na začetku aprila se je zagnala Quibi, namenjena predvsem uporabnikom prenosnih naprav in predvajanju kratkih, največ 10-minutnih videov.