Rick Astley je ob mejniku povedal, da se počuti izjemno počaščenega, da je njegova pesem del te zgodbe. Foto: EPA
Rick Astley je ob mejniku povedal, da se počuti izjemno počaščenega, da je njegova pesem del te zgodbe. Foto: EPA

Če še nikoli niste bili tarča tako imenovaneg Rickrolla, se lahko štejete med srečnejše uporabnike svetovnega spleta. Prav zaradi ene izmed najstarejših spletnih potegavščin, pa je posnetek pesmi Never gonna give you up Ricka Astleya dosegel milijardo ogledov na Youtubu.

Osnovna ideja te šale je precej preprosta, povezavo, ki jo na spletu pošljemo sogovorniku ali vključimo v drug spletni tekst, zamenjamo s povezavo posnetka pesmi. Šala je uspešna, če se tarča te potegavščine zave šele, ko zasliši bobnarski uvod v pesem. Rickroll, kot se šala imenuje, je tako razširjena, da so se nekateri rednejši uporabniki spleta že na pamet naučili spletni naslov posnetka.

Platforma Youtube, ki je zdaj v lasti spletnega velikana Google, se je na začetku množične uporabe interneta uveljavila kot glavna spletna videoplatforma. Foto: Pixabay
Platforma Youtube, ki je zdaj v lasti spletnega velikana Google, se je na začetku množične uporabe interneta uveljavila kot glavna spletna videoplatforma. Foto: Pixabay

Klub milijardnih posnetkov ni več tako ekskluziven, kot je bil še pred nekaj leti. Posnetki največjih svetovnih uspešnic zdaj redno dosežejo ta mejnik že nekaj tednov po objavi. Never gonna give you up tako ne spada niti med 30 najbolj ogledanih videov na platformi.

Trenutno prvo mesto zaseda viralna otroška pesem Baby Shark, sledita pa ji poletna pop senzacija Despacito in še ena otroška pesem Johny Johny Yes Papa.