Nekateri pravijo, da je Renault veliko tvegal s tem, ko je clio v novi generaciji ostal zelo podoben svojemu predhodniku. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Nekateri pravijo, da je Renault veliko tvegal s tem, ko je clio v novi generaciji ostal zelo podoben svojemu predhodniku. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Pogosto govorimo o tem, da je vsak novi golf nezgrešljivo golf. In, to bomo morda v prihodnje govorili tudi za clia. Vizualni preskok med četrto in peto generacijo na prvo žogo ni velik, a clio vseeno ponuja precej novosti. No, morda pa nekoč prav ta oblika clia postane legendarna. Kljub enaki obliki pa žarometi niso tehnično enaki – zdaj serijsko svetijo v polni LED-tehnologiji.

1,3-litrski turbobencinski štirivaljnik in dvosklopčni samodejni menjalnik EDC bosta zadovoljila tudi zahtevnejše voznike. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
1,3-litrski turbobencinski štirivaljnik in dvosklopčni samodejni menjalnik EDC bosta zadovoljila tudi zahtevnejše voznike. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Različica za zahtevnejše

Če iščete več novosti, bo pravo mesto notranjost. A še prej razložimo, da smo v Avtomobilnosti preizkušali različico initiale paris. Če poenostavimo – najbolj tehnološko napreden, udoben in kakovosten clio doslej. Notranjost clia je doletela oblikovna revolucija. Poleg takšnih udobnih usnjenih sedežev in v veliki večini mehkih in prijetnih materialov, imamo tudi takšen velik zaslon na dotik, ki tudi po zaslugi stalne spletne povezanosti pelje clia v dobo digitalizacije. Izkušnja si zasluži palec gor.

Tudi peta generacija clia je za Slovenijo in Slovence nadvse pomembna. Porodnišnica clia bo očitno še nekaj časa ostal novomeški Revoz, ki ga je peta generacija s svojim prihodom tudi digitalizirala. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Tudi peta generacija clia je za Slovenijo in Slovence nadvse pomembna. Porodnišnica clia bo očitno še nekaj časa ostal novomeški Revoz, ki ga je peta generacija s svojim prihodom tudi digitalizirala. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

No, palec gor pa si zasluži tudi dinamika preizkušenega clia, oziroma, bolje rečeno, odličen kompromis med dinamiko in udobjem. Gre za sodelovanje dobro nastavljenega podvozja, uglajenega, a nadpovprečno zmogljivega motorja ter samodejnega menjalnika. Clio torej lahko ponudi nadpovprečno udobno vožnjo za vsak dan, obenem pa tudi nadpovprečno mero dinamike, če si le tako želimo.Takšnemu cliu se torej tisto drzno geslo – “kaj sploh še ostane velikim” – odlično poda in le predmet vaše odločitve bo, ali boste nekaj evrskih tisočakov več namenili za bogato opremo clia ali pa z njihovo pomočjo skočili kakšen segment višje.

Cliu smo se posvetili še bolj podrobno. Več pa v videoprispevku.