Foto: MMC RTV SLO/Volkswagen
Foto: MMC RTV SLO/Volkswagen

Kot poroča nemški Handelsblatt, je Volkswagnov izvršni direktor Herbert Diess pred kratkim pojasnil, da bodo ukinili razvoj avtomobilov s pogonom na plin CNG, tako prihranjena sredstva pa bodo namenili razvoju električnih avtomobilov. Stroški razvoja pogona na zemeljski plin naj bi bili namreč višji od potencialnega izkupička, zato odločitev ni bila težka.

Ukinitev razvoja sicer ne bo prizadela sedanjih modelov, kar denimo velja tudi za pravkar predstavljeni volkswagen caddy, ki bo še naprej na voljo s pogonom na stisnjeni zemeljski plin. Enako velja tudi za novi seat leon, ki so mu tudi namenili različico s pogonom na stisnjeni zemeljski plin.

Foto: MMC RTV SLO/Volkswagen
Foto: MMC RTV SLO/Volkswagen

Po drugi strani pa verjetno pogona na plin CNG ne bo imela serijska izvedba Škodinega novega križanca, ki ga je lani v Ženevi napovedala študija vision X. Tej so namreč namenili motor, ki naj bi ob podpori 48-voltnega blagega hibrida deloval na kombinacijo bencina in plina CNG.

Volkswagen ima trenutno v ponudbi devetnajst avtomobilov s pogonom na stisnjeni zemeljski plin, ki je sicer najbolj priljubljen v Italiji. Stisnjeni zemeljski plin CNG in utekočinjeni naftni plin LPG sta sicer v Evropi dolgo veljala za okolju bolj prijazni alternativi bencina in plinskega olja, vendar pa se nista nikoli zares uveljavila.

Foto: MMC RTV SLO/Volkswagen
Foto: MMC RTV SLO/Volkswagen

Tudi v konkurenci med obema alternativnima gorivoma je bil vedno v boljšem položaju plin LPG, ki je razmeroma lahko dosegljiv tudi v Sloveniji, čeprav ne dosega enake priljubljenosti kot v sosednjih državah.