Foto: MMC RTV SLO/Ford
Foto: MMC RTV SLO/Ford

Kot pravijo pri Fordu, je nova kuga najbolj elektrificirani ford doslej, saj bodo v njegovi ponudbi tako 48-voltni blagi hibridi kot tudi polni hibrid in priključno hibridni pogonski sklop. Ta bo v skladu s ciklusom WLTP omogočal več kot 50 kilometrov električne vožnje in predvidoma porabil 1,2 litra bencina na sto kilometrov ter v zrak izpustil 29 gramov ogljikovega dioksida. Litij-ionsko baterijo z zmogljivostjo 14,4 kilovatne ure bo mogoče polniti (a le "počasi") s priključkom, ki se bo skrival pod pločevino desnega blatnika, seveda pa se bo polnila tudi med vožnjo. Hibridna kuga naj bi po drugi strani porabila 5,6 litra bencina na sto kilometrov in v zrak izpustila 130 gramov ogljikovega dioksida, seveda pa bo za polnjenje baterije v tem primeru poskrbljeno zgolj z rekuperacijo zavorne energije. V konvencionalno gnanih različicah bo za pogon skrbel nabor 1,5-litrskih turbobencinskih trivaljnikov ter 1,5- in 2,0-litrski turbodizelskih štirivaljnikov.

Foto: MMC RTV SLO/Ford
Foto: MMC RTV SLO/Ford

Nova kuga je tudi prvo Fordovo športni terensko vozilo, ki so ga zasnovali na novi svetovni platformi C2, ki v primerjavi s predhodnikom zagotavlja 10 odstotkov več vzvojne trdnosti in 90 kilogramov manjšo maso. To se bo poznalo pri voznih lastnostih, vozni dinamiki in prostornejši potniški kabini, saj je 20 milimetrov daljša tudi medosna razdalja. Nova kuga je 44 milimetrov širša in 89 milimetrov daljša od svoje predhodnice, kar se odraža tudi v 43-milimetrskem povečanju prostora za ramena potnikov spredaj in 20-milimetrskem zadaj ter v petih milimetrih več širine za boke potnikov spredaj in 36 milimetrih več zadaj. Večji je tudi prtljažnik, ki ga je mogoče prilagajati tudi z vzdolžnim pomikom zadnje klopi.

Foto: MMC RTV SLO/Ford
Foto: MMC RTV SLO/Ford

Infozabavno, varnostno in podobno tehniko je kuga seveda povzela po novem fordu focusu, kar pomeni, da je lahko nabor zelo izčrpen, prav tako pa tudi oblikovne smernice, ki so mu prinesle elegantnejšo in bolj aerodinamično obliko z dolgim pokrovom motorja, poševnim vetrobranskim steklom in nižjo strešno linijo. Za pestrost ponudbe bodo skrbele tudi karakterno različne opremske različice titanium, vignale in ST-line, prav tako pa tudi dvanajst karoserijskih barv.