Foto: MMC RTV SLO/Daimler
Foto: MMC RTV SLO/Daimler

Mercedes GLB ima medosno razdaljo 2.829 milimetrov, kar je deset centimetrov več kot pri mercedesu razreda B, zato Daimler v njegovi kabini ob zunanjih merah 4.634 x 1.834 x 1.658 obljublja veliko prostora za potnike in njihovo prtljago. K temu bo pripomogel tudi s 1.035 milimetri višine za glave v prvi vrsti, z 967 milimetri je dovolj tudi prostora za noge potnikov na zadnji klopi, prtljažnik pa v osnovi meri solidnih 560 do 1.755 litrov, ob doplačilu vzdolžno pomične zadnje klopi pa ga bo mogoče povečati še za 179 litrov, seveda na račun prostora za potnike.

Foto: MMC RTV SLO/Daimler
Foto: MMC RTV SLO/Daimler

Notranjost mercedesa GLB s precej grobo oblikovanimi zunanjimi oblikovnimi potezami se sicer zgleduje po razredih A in B ter GLA, a na svoj bolj terenski način, kar se odraža tudi v bolj pokončnem sedenju, od njih pa je prevzel tudi infozabavni sistem, ureditev voznikovega delovnega okolja in druge tehnične podrobnosti, vključno z LED-osvetlitvijo z možnostjo metričnih žarometov.

Foto: MMC RTV SLO/Daimler
Foto: MMC RTV SLO/Daimler

Pod motornimi pokrovi bodo za zdaj štirje motorji, dva turbobencinska in dva turbodizelska, z močmi od 110 do 165 kilovatov, ki bodo delovali v kombinaciji s sedem ali osemstopenjskimi samodejnimi menjalniki. Osnovni pogon bo sprednji, na voljo pa je tudi štirikolesni pogon z razporeditvijo navora v razmerju od 80:20 do 50:50 med premama, odvisno od programa vožnje.

Daimler bo mercedes GLB, ki njegovo ponudbo v segmentu kompaktnih vozil povečuje na sedem modelov, za vse države razen Kitajske izdeloval v mehiški tovarni v Aguascalientes, za Kitajsko pa tudi v Pekingu. V Evropo ga pripelje konec leta.