Foto: MMC RTV SLO/Matija Janežič
Foto: MMC RTV SLO/Matija Janežič

Kot so sporočili iz nemškega avtomobilskega združenja VDA, so se za bavarsko prestolnico odločili, ker so jim obljubili, da ga bodo priredili v središču mesta, kar pomeni, da bo pritegnil več obiskovalcev, kot pa bi jih v predmestju. München je s tem premagal dva močna tekmeca Berlin in Hamburg.

K spremembi lokacije naj bi pripomogla tudi prizadevanja združenja VDA, da se salon odmakne od samega predstavljanja novih avtomobilov in njegovo vsebino popestri tudi z novostmi na področju trajnostne mobilnosti in z novimi vrstami mobilnosti nasploh.

Frankfurtski avtosalon Foto: AP
Frankfurtski avtosalon Foto: AP

Vsekakor bo sprememba dobrodošla, saj se je nemški avtomobilski salon po kar sedmih desetletjih, odkar so ga začeli prirejati v Frankfurtu, vsebinsko nekako izpel in potrebuje osvežitev. Lansko jesen je namreč v primerjavi z letom 2017 obisk padel kar za dobro tretjino, zanimanja zanj pa so izgubili tudi razstavljavci. K manjšemu obisku so nazadnje pripomogli tudi protesti okoljskih aktivistov, ki bi jih lahko prihodnje leto pomirili prav z dodatnimi, bolj mobilnostno in okoljsko vzdržno naravnanimi vsebinami.

IAA Frankfurt 2015 Foto: Avtomobilnost
IAA Frankfurt 2015 Foto: Avtomobilnost

Očitno bo po novem münchenski avtomobilski salon še naprej organiziran bienalno in si bo termin še naprej delil z avtomobilskim salonom v Parizu. Z novo lokacijo bo sicer veliko zanimivejši tudi za Slovence, saj nam bo omogočal celo enodnevne obiske.