Foto: MMC RTV SLO

Lexusov prvi mož, Jošihiro Sava je pretekli teden na avtomobilskem salonu v Šanghaju dejal, da za kitajski in evropski trg potrebujejo popolnoma električno vozilo, ter da že delajo svoj prvi tovrstni model. Toda za zdaj še ne vedo natančno, kakšen bo in kdaj ga bodo predstavili.

Strogi predpisi glede izpustov in posojila za električna vozila na Kitajskem proizvajalce spodbujajo k njihovi proizvodnji in prodaji. Sava ugotavlja, da je podobno v Evropi, kjer določena mesta prav tako sprejemajo zelo stroge predpise glede izpustov, in dodaja, da bodo čas prihoda njihovega električnega modela prilagajali predpisom.

Toyota in njena prestižna znamka se podajata v popolnoma električne vode razmeroma pozno. Toyota vztraja pri hibridni tehnologiji, pri kateri je s priusom imela pionirsko vlogo in ostaja največji svetovni proizvajalec hibridnih vozil. Toda že prihodnje leto bo v okviru načrta, s katerim želi do leta 2025 na trg poslati več kot 10 električnih modelov, na Kitajskem predstavila popolnoma električno izvedbo modela C-HR.