Delo se je tudi za avtomobilske vodje preselilo v domače pisarne. Foto: Bugatti
Delo se je tudi za avtomobilske vodje preselilo v domače pisarne. Foto: Bugatti

Stephan Winkelmann je predsednik Bugattija od leta 2018. Trenutno francosko podjetje, ki je del koncerna Volkswagen, vodi iz svojega doma v Strasbourgu v Franciji. Vsaj dvakrat na teden Winkelmann potuje na sedež podjetja v Molsheimu v Franciji, da se seznani z aktualnimi razmerami in pozdravi majhno število zaposlenih, ki nimajo možnosti delati od doma. To vključuje tudi srečanja z varnostnim osebjem in upravnikom skladišča.

"Čeprav zdaj delam doma kot številni drugi zaposleni, v teh zahtevnih časih delo ni podobno tistemu, kar smo običajno vajeni. Vseeno lahko zaradi digitalnih procesov in komunikacijskih kanalov še vedno delamo in nadaljujemo razvoj naših hiperšportnih avtomobilov," pravi Winkelmann. Na spletnih straneh Bugattija so z namenom sporočiti, da francoska luksuzna znamka ne miruje niti v času pandemije covid-19, objavili, kako je videti delovni dan vodje Winkelmanna.

7.00
Bujenje. Lahek zajtrk. Pregled glavnih novic dneva v nacionalnem in mednarodnem tisku. "Pregledam veliko različnih medijev, da bi imel čim celovitejši in raznolik pregled, kaj se trenutno dogaja v svetu, v politiki in poslu. Konec koncev potrebujem dober pregled, da bom lahko pravilno ocenil trge in splošno situacijo ter te podatke uporabil za vodenje svojih ukrepov," pravi vodja Bugattija.

8.30
Začetek videokonferenčnih sestankov z razširjenim izvršnim odborom podjetja. "Trenutno se vsako jutro pogovarjamo s starejšo vodstveno skupino Bugattija. Tako so vsi na tekočem s trenutnimi razmerami v podjetju. Pogovorimo se tudi o tem, ali so vsi zdravi, pregledamo sodelovanje s poslovnimi partnerji. To vključuje tudi razpravo o najnovejših svetovnih dogodkih in o tem, kako naj se kot družba odzovemo. Če menimo, da moramo ukrepati, v tej večji skupini razpravljamo o mogočih rešitvah."

Stephan Winkelmann pravi, da so večeri zasebni, večino dneva pa posveti sestankom prek videokonferenc. Foto: Bugatti
Stephan Winkelmann pravi, da so večeri zasebni, večino dneva pa posveti sestankom prek videokonferenc. Foto: Bugatti

10.00
Sledijo konferenčni klici z vodji različnih oddelkov, kot so razvoj, prodaja, dizajn in trženje. "Čeprav noben od naših hiperšportnih avtomobilov trenutno ne more zapustiti tovarne v Molsheimu, še naprej dejavno delujemo na področjih, na katerih je to mogoče. Poleg proizvodnje sta to predvsem razvoj in oblikovanje. Zaposleni me obveščajo o trenutnem stanju, uspešnosti v razvoju in o težavah. To vključuje tudi trenutno stanje naših globalnih poslovnih partnerjev. Kako se oni spopadajo s situacijo in kako še naprej podpirajo naše stranke. Naš moto je vedno enak: edini način, da lahko še naprej izdelujemo najboljše avtomobile na svetu, je, da se med seboj pogovarjamo. Izzivi, s katerimi se spopadajo oddelki za prodajo in trženje, so še posebej težki in jih rešujemo le skupaj."

12.00
Kosilo. Pregled novic na televiziji. "Tako kot preletim spletne medije zjutraj, se z novostmi seznanjam tudi v času kosila z gledanjem televizije. Ker je Bugatti globalno delujoča blagovna znamka, me zanimajo novice z vsega sveta. Res je pomembno, da sem na tekočem z novicami. Zaradi časovnih razlik med različnimi regijami je čas za kosilo pravi, da dobim celotno predstavo o dogajanju v svetu."

14.00
Nadaljevanje video-telefonskih konferenc z odborom za izdelke o razvoju zdajšnjih in prihodnjih modelov. "Bugatti nikoli ne miruje. Ne ob koncih tedna, ne ob božičnih praznikih in zagotovo ne na račun pandemije covid-19. Kreativnost zaposlenih ne pozna omejitev; ves čas se pojavljajo nove ideje za nove tehnične rešitve ali izdelke. To predstavlja poseben izziv. Med konferenčnimi klici razpravljamo o najnovejših dogodkih in skiciramo prihodnje projekte. Zame so to navdušujoča srečanja, saj vam dajo vpogled v ustvarjalnost našega podjetja, ki predstavlja našo največjo moč. Prihaja tudi do trenj, vendar po mojih izkušnjah ravno tovrstna trenja vodijo do najboljših rezultatov."

Tudi pri Bugattiju so morali zaustaviti proizvodnjo vozil. Foto: Bugatti
Tudi pri Bugattiju so morali zaustaviti proizvodnjo vozil. Foto: Bugatti

19.00
Telovadba. "Ker trenutno ne morem trenirati v telovadnici ali v bazenu, zgodaj zvečer eno uro posvetim teku in telovadbi. To izboljša mojo vzdržljivost in zdravje. V tem uživam. Potrebujem tudi čas brez pametnega telefona ali računalnika. To obdobje meditacije napolni moje baterije."

21.00
Večeri so rezervirani za zasebnost. "Vsak večer pokličem svojo mamo, ki živi na jugu Nemčije. To je postal prijeten in nujen ritual. Mami moji klici v teh težkih časih še posebej pomagajo. Po tem po navadi pokličem nekaj prijateljev, ki jih imam po vsem svetu in se podpiramo."

22.00
Čas za branje. "Običajno berem dve knjigi vzporedno. Trenutno berem življenjepis Charlesa de Gaullea in knjigo o francoskih padalskih enotah med vojno v Indokini. Na moji polici je tudi knjiga o kraljici Bugatti, ki pripoveduje zgodbo francoske dirkačice Hellé Nice, ki je vozila bugatti type 35 C. Ta knjiga je naslednja na mojem bralnem seznamu."

Ste zamudili zadnjo oddajo Avtomobilnost? Ogledate si jo lahko tukaj.