Ko bi le namesto Temze skozi London teklo pivo ... Foto: EPA
Ko bi le namesto Temze skozi London teklo pivo ... Foto: EPA
Angleški navijač
Pravi navijač bo med nogometno vročico razprl denarnico. Foto: EPA

"Jasno je, da bodo ljudje obiskovali tiste spletne strani, ki bodo ponujale posnetke tekem, statistiko svetovnega prvenstva, novice o angleški reprezentanci in drugih eprezentancah ... In velika verjetnost je, da bodo en mesec precej manj delali," napovedujejo marketinški analitiki.

Delodajalci so zaskrbljeni. Neka raziskava je namreč pokazala, da bo, če bo pol vseh zaposlenih le eno uro na dan med delovnim časom s pomočjo medmrežja posvetilo nogometu, britansko gospodarstvo v enem mesecu izgubilo skoraj šest milijard evrov. Prišteti pa je treba vsaj še izgube zaradi "mačkastih" bolniških odsotnosti.

Pivo bo teklo v potokih
Svetovnega prvenstva pa se že zelo veselijo lastniki pubov, ki si obetajo lep zaslužek. Kar četrtina Angležev je napovedala, da bodo navijali z velikim vrčkom piva v roki. Podjetje Mastercard je v neki drugi raziskavi ugotovilo, da bodo navijači ob vsaki tekmi domačega moštva pripravljeni v povprečju "v dobro nogometa" zapraviti 60 funtov - 25 za športne stave, 13 za hrano in pijačo, pet za promet in 12 funtov za praznovanje ali utapljanje žalosti po koncu tekme.