Foto: Reuters
Foto: Reuters

Konkurenčno podjetje Milka si namreč že desetletje prizadeva, da bi zaščito glede oblike čokolade znamke Ritter Sport umaknili. Tudi sami so namreč želeli pridobiti pravico, da bi proizvajali kvadratne čokoladne ploščice.

Razsodba nemških sodnikov pravico proizvodnje in prodaje kvadratne tablice čokolade v Nemčiji podeljuje izključno podjetju Ritter Sport. Sodniki so namreč presodili, da drugačna oblika čokolade samemu izdelku ne daje nobene dodatne vrednosti, ki bi lahko vplivala na kupce in njihovo odločitev, da namesto drugih znamk izberejo prav Ritter Sport.

Po mnenju sodišča naj bi kvadratna oblika v očeh potrošnikov služila le kot znak, da gre za čokolado specifičnega podjetja, od katerega se pričakuje določeno kakovost. Oblika naj ne bi imela umetniške vrednosti ali vpliva na ceno, poroča DW News.

"Kvadratno. Priročno. Dobro."

Nemška znamka čokolade Ritter Sport je tako postala edina znamka čokolade, ki lahko v Nemčiji svoj izdelek prodaja v kvadratni obliki. Slogan znamke že leta ostaja enak: "Kvadratno. Priročno. Dobro." Kot zaščitni znak znamke so kvadratno obliko razglasili že v sredini devetdesetih let prejšnjega stoletja.

Legenda podjetja pravi, da je do ideje kvadratne oblike čokolade prišlo zaradi želje soustanoviteljice podjetja. Clara Ritter naj bi si želela tablico čokolade, ki bi ohranila težo običajne pravokotne čokolade, a bi jo lahko spravila v žep običajne športne jakne, ne da bi se zlomila.