Foto: MMC RTV SLO/Daimler
Foto: MMC RTV SLO/Daimler

Rekordni vzpon je bil dodatni podvig ekipe, ki si je z unimogoma pomagala pri nameščanju štirih intervencijskih radijskih postaj, ki bodo v primeru sile omogočale vzpostavitev radijske povezave med višinskimi tabori na gori in povečale varnost tako gornikov kot tudi znanstvenikov na gori. Zadnja delovna postaja ekipe je bil višinski tabor Amistad na višini 6.100 metrov, potem pa so se lotili podviga.

Oba terensko zmogljiva unimoga so za podvig opremili s posebnimi širokimi terenskimi gumami, pomožnimi vitli in sistemom za spreminjanje težišča vozila, ki so ga skupaj razvili Unimog, karoserist AS Söder in Unimogov muzej.

Foto: MMC RTV SLO/Daimler
Foto: MMC RTV SLO/Daimler

Ekipa je sicer izboljšala rekord iz leta 2007, ko se je na goro, najvišji aktivni ognjenik na svetu Ojos del Salado v južnoameriški državi Čile, uspelo povzpeti suzukiju samuraju. Suzuki se je ustavil na višini 6.688 metrov, unimogoma pa je uspelo pripeljati še dobrih šest metrov više. Rekord je poseben tudi zato, ker sta višinski rekord prvič v zgodovini dosegla kar dva avtomobila hkrati.

Do vrha ognjenika Ojos del Salado je tako avtomobilom ostalo le še dobrih dvesto metrov. Foto: MMC RTV SLO/Daimler
Do vrha ognjenika Ojos del Salado je tako avtomobilom ostalo le še dobrih dvesto metrov. Foto: MMC RTV SLO/Daimler