Foto: MMC RTV SLO/Hyundai
Foto: MMC RTV SLO/Hyundai

Tega imenujejo "čutna športnost" (Sensuous Sportiness). Izstopa predvsem popolnoma nova oblikovna zasnova zadka z navzdol zavihanimi lučmi, ki so med seboj povezane s trakom iz LED-svetilk. Spredaj izstopa široka trapezasta maska z navzgor zavihanima žarometoma z obrvmi, ki jih tvorita dnevni luči iz LED-svetilk, izrazitejša pa je tudi reža pod masko. Bočna linija je izrazito klinasta, pri Hyundaiu pa izpostavljajo predvsem samosvoj stebriček C.

Novi i20, ki so ga postavili na izboljšano različico Hyundaieve trenutne platforme, je v 24 milimetrov nižji, 30 milimetrov širši in pet milimetrov daljši od predhodnika, 10 milimetrov pa je pridobila tudi medosna razdalja, kar se odraža predvsem na prostornosti zadnje klopi.

Foto: MMC RTV SLO/Hyundai
Foto: MMC RTV SLO/Hyundai

V prostornejši kabini izstopajo novi volanski obroč, digitalni instrumenti in 10,25-palčni za dotik občutljivi zaslon infozabavnega sistema. Oblikovalci so poudarili, da so pri snovanju notranjosti i20 iskali navdih v naravnih oblikah, zato bi morala delovati zelo sveže. Obljubljajo tudi najboljšo povezljivost v razredu in bogat nabor drugih pripomočkov in varnostne opreme.

Foto: MMC RTV SLO/Hyundai
Foto: MMC RTV SLO/Hyundai

Sicer ne vemo, katere bomo lahko kupili v Sloveniji, a hyundai i20 bo na voljo z dvema različicama turbobencinskega trivaljnika 1.0 T-GDi, ki bosta lahko delovali tudi v kombinaciji z 48-voltnim blagim hibridom ter 6-stopenjskim ročnim ali 7-stopenjskim dvosklopčnim menjalnikom. Ponekod bo še naprej na voljo tudi 1,2-litrski atmosferski bencinski štirivaljnik.