Foto: MMC RTV SLO/Volvo

Volvo XC40 recharge je sicer zasnovan na konvencionalnem volvu XC40, a se od njega precej razlikuje, saj gre za popolnoma električni avtomobil, na katerem je baterija vgrajena pod dno potniške kabine, elektromotorja na obeh premah pa poganjata vsa štiri kolesa. Njegov pogonski sklop razvija moč 408 "konjev", baterija pa zagotavlja več kot 400 kilometrov vožnje in se na hitri polnilnici v 40 minutah napolni do 80-odstotne kapacitete.

Švedska znamka z volvom XC40 recharge uvaja tudi novi infozabavni sistem na osnovi Googlovega operacijskega sistema Android, ki so ga popolnoma integrirali v znamkino informacijsko platformo Volvo On Call, s katero lahko vozniki priključno-hibridnih modelov spremljajo tudi, koliko kilometrov prevozijo električno.

Foto: MMC RTV SLO/Volvo

Volvo bo sicer v naslednjih petih letih predstavil po en električni avtomobil na leto, s čimer bi rad do leta 2025 dosegel 50-odstotni delež električnih vozil v globalni prodaji avtomobilov. Preostalih petdeset odstotkov naj bi tvorili hibridi. Z izrazom recharge bodo v prihodnje označevali vse Volvove električne in priključno-hibridne modele, tudi dozdajšnje priključno-hibridne različice, ki segajo skozi celotno modelno linijo.

Foto: MMC RTV SLO/Volvo

Od prihodnjega leta naprej bodo tudi vsakega potencialnega kupca na njihovi spletni strani najprej vprašali, ali želi volvo iz linije recharge ali ne, da pa bi dodatno spodbujali prodajo elektrificiranih modelov, pa bodo ob nakupu avtomobila lastnikom zagotovili tudi brezplačno električno energijo za prvo leto uporabe avtomobila.

Foto: MMC RTV SLO/Volvo