Predlogi

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Izbor ZIT - Arhiv

Joe Dumoulin: Eksplozija globokega učenja še ne pomeni, da bomo premaknili možgane v računalnik

Strojno učenje se zelo hitro razvija in računalnik bo vedno boljši pomočnik pri številnih opravilih, toda delovanja človeških možganov v računalnik še dolgo ne bomo preselili, je prepričan strokovnjak za umetno inteligenco Joe Dumoulin.

"Prvič v zgodovini smo posegli v razpravo o temeljnih vprašanjih človeštva"

Fizika bo nedvomno poskrbela še za veliko presenečenj in še globlje posegla v temeljna vprašanja obstoja, mesta človeštva v vesolju, je napovedal fizik Tomaž Zwitter.

V Enkeladu našli še več organskih spojin

Sveže iz vesolja: še en rover gre na asteroid, v Enkeladu so odkrili organske spojine, InSight ima velike težave z vrtanjem v Mars in še mnogo več.

Iztok Tiselj: Za NEK 2 bi morali najprej na referendum

Če želimo gospodarsko uspešno državo, je poceni in zanesljiva energija nujna, to pa lahko, če mislimo resno z varovanjem okolja in brezogljično družbo prihodnosti, zagotovijo zgolj jedrske elektrarne, je prepričan jedrski strokovnjak Iztok Tiselj.

Spletna stran, kjer so zavetje našli skrajneži, pedofili in rasisti

"Dobrodošli na 8chanu, v najtemnejših globinah spleta," uporabnike pozdravi napis na vhodni strani spletne strani, ki je postala oglasna deska za vse, ki gojijo najbolj pritlehne vzgibe.

Na pragu digitalne diktature: brez zasebnosti in brez svobode

Iskanje informacij in drugo brskanje po spletu sta že tako močno ukoreninjeni v naše sebstvo, da vsakodnevnim "googlanjem" ne posvečamo sploh nobene pozornosti. Ne z vidika varnosti, še manj izgube svobode.

Mavretič, inženir Voyagerja: Zemlja ni večna, treba je raziskovati vesolje

Človeštvo bo moralo več denarja vložiti v (človeško) raziskovanje vesolja, ker Zemlja ne bo večen, zanesljiv dom. Tako je dejstvo, da ljudje že 50 let nismo zapustili nižje Zemljine orbite, komentiral inženir Anton Mavretič.

Kako so ZDA z Apollom 11 dobile vesoljsko tekmo z Rusijo

Mineva pol stoletja, odkar so ZDA kot prva država pristale na Luni. Z misijo Apollo 11 so Američani tako ugnali Sovjete v velikem vesoljskem dvoboju, so pa okoli pristanka na Luni krožile tudi številne teorije zarot.

Ronald Šega o pristanku na Luni: Presenetljivo je, da nismo nadaljevali

V naravi človeštva je raziskovati, prebijati meje in se radovedno gnati naprej, zato se bo vrnilo na Luno, je napovedal astronavt Ronald Šega. Vprašanje pa je, ali bo to res že leta 2024.

Teletekst RTV Slovenija praznuje 35 let. Ga še uporabljate?

7. maja 1984 je takratna RTV Ljubljana začela oddajati teletekst, ki je napovedal prihajajočo informacijsko revolucijo in naznanjal transformacijo produkcije, posredovanja in sprejemanja novic.

Foto: Pogled, ki seže 13 milijard let v preteklost

Zgodovinska enciklopedija vesolja v eni sami podobi. Astronomi so združili 16 let Hubblovih opazovanj v eno najnatančnejših, najpodrobnejših fotografij sploh, ki vsebuje galaksije vse od relativno novih do tistih po velikem poku.

Vesolje se res prehitro širi

Nova opazovanja vesoljskega teleskopa Hubble potrjujejo, da se vesolje širi okoli devet odstotkov hitreje od pričakovanj, in nihče ne ve, zakaj.

Stoletni izzivi Nase: prve zasnove bivanja človeka na Marsu

Življenje na Marsu se zdi leta 2019 znanstvena fantastika, a ne za Naso. Med izbranci njenega izziva je tudi arhitekturni studio HASSELL, ki je zasnoval bivanje človeka na Marsu z avtonomnim 3D-tiskom in uporabo peska s površine tega rdečega planeta.

ZDA: Prva ženska in naslednji moški na Mesec v petih letih

Ameriška politika je Nasi naložila, naj pospeši vrnitev človeka na Luno in projekt izvede v petih letih. "Smo v novi vesoljski tekmi," je v odmevnem govoru sporočil podpredsednik ZDA in vodja tamkajšnjega Vesoljskega sveta, Mike Pence.

Ljubezenske spletne prevare: Izgubljeni stotisoči evrov, v najhujših primerih življenje

Preventivno obnašanje z veliko mero paranoje je na spletu najboljša obramba, saj ko si enkrat ogoljufan, lahko v veliki večini primerov zgolj "pokličeš policijo in pozabiš na denar", je v pogorovu za MMC dejal strokovnjak za spletne prevare David Modic.

Foto: Nasa izdala najostrejše posnetke Ultime Thule sploh

Nasa je izdala najostrejše fotografije planetoida Ultima Thule, kar jih je posnela sonda New Horizons. Le na barvne podatke še čakamo.

Odkrili najbolj oddaljeno telo Osončja: kar 18 milijard kilometrov stran

Astronomi so odkrili najbolj oddaljeno (znano) nebesno telo Osončja. To je pritlikavi planet Farout, ki je od Sonca oddaljen 120-krat več kot Zemlja.

Foto: Rojeva se 20 planetarnih sistemov

Observatorij ALMA je priskrbel posnetke kar 20 protoplanetarnih diskov, planetarnih sistemov v nastajanju, ki so v relativni soseščini Osončja. Človeštvo o svojih koreninah ve marsikaj.

Galaktični kanibalizem: V omari domače Galaksije se skriva ogromen okostnjak

Domača Galaksija Rimska cesta se je v preteklosti združila z neko drugo veliko galaksijo. Ostanke prišlekinje so opazili, ker se obnašajo nenavadno.

Se hoče Nasa znebiti Opportunityja? Staremu roverju šteti dnevi.

Veliki peščeni vihar na Marsu se je polegel, a rover Opportunity se še vedno ni oglasil. Kmalu se bo Nasa z njim prenehala aktivno ukvarjati, v nezadovoljstvo dela zaposlenih v agenciji.

Prijavite se na e-novice