Microsoft išče različne načine za zmanjševanje stroškov. Foto: Reuters
Microsoft išče različne načine za zmanjševanje stroškov. Foto: Reuters

Izbor različnih novinarskih člankov, vrstni red njihovega prikazovanja in izbor naslovov in fotografij so trenutno v rokah novinarjev, ki delajo za MSN, a to se bo kmalu spremenilo. Kot je sporočil Microsoft, bo te naloge v kratkem v sklopu "ovrednotenja poslovanja" prevzela umetna inteligenca, piše BBC.

"Kot druga podjetja tudi mi redno izvajamo evaluacije našega dela in poslovanja. Pokazalo se je, da nekateri oddelki potrebujejo več investicij, pri drugih pa je mogoča kadrovska racionalizacija. Ti procesi niso posledica trenutne pandemije," je sporočilo podjetje.

Microsoft, podobno kot nekatere druge tehnološke organizacije, plačuje različnim medijskim hišam, da lahko na svoji spletni strani prikazuje njihove članke. MSN-jevi novinarji pa odločajo, katere vsebine naj bodo dejansko prikazane in kako.

Ker bo njihovo delo odslej avtomatizirano, bo do konca junija delo izgubilo 50 pogodbenih novinarjev, redno zaposleni novinarji pa bodo za zdaj svojo službo obdržali. Nekateri odpuščeni opozarjajo, da umetna inteligenca ne bo mogla upoštevati strogih uredniških načel, zato se lahko zgodi, da se bodo na spletni strani pojavile tudi kakšne neprimerne zgodbe.

Tudi Google je pred časom sprožil projekt, s katerim želi ugotoviti, kako bi t. i. robotsko novinarstvo prispevalo k zniževanju stroškov.