Ali je bilo perje za razkazovanje in zaščito pred mrazom, se sprašujejo znanstveniki. Foto: BBC/Nature

Znastveniki so odkrili fosile dinozavra, ki naj bi na hrbtu nosil nekakšno predhodnico perja, kot ga poznamo danes, je za BBC dejal Hajlu Ju iz geološkega inštituta v Pekingu. To "protoperje", naj bi bilo v primerjavi z dinozavrovim repom zelo dolgo, kar kaže, da jo je dinozaver uporabljal za "razkazovanje", mogoče pa je tudi, da je bilo zaščita pred mrazom.

Lahko, da je bilo perje tudi obarvano, razmišljajo kitajski znanstveniki. "S tem pa bi svet dinozavrov postal veliko bolj barvit," je dejal Ju.

Odkritje naj bi pomenilo, da se perje razvilo pred več kot 200 milijoni let, znanstveniki pa so zdaj postavljeni pred vprašanje, zakaj so dinozavri perje na hrbtu sploh potrebovali, razmišlja paleontolog z Univerze v Ohiu Lawrence Witmer.

Pregledati bo treba tudi starejša odkritja in preveriti, ali tudi dinozavri, za katere smo do zdaj verjeli, da so bili pokriti z luskinasto kožo, niso morda imeli tudi "pernatih" delov, je še dejal Witmer.