Predlogi

Ni najdenih zadetkov.

Rezultati iskanja

Znanost in tehnologija - Arhiv

Eksplozija Starshipa po pristanku, vrtanje v MVP in napredek Jamesa Webba

Vesoljski tednik Eksplozija Starshipa po pristanku, vrtanje v MVP in napredek Jamesa Webba

Veliki vesoljski observatorij Jamesa Webba je prestal vse preizkuse funkcionalnosti, SpaceX-ov Starship je nekoliko trdo pristal, Rusi pa vrtajo v stene Mednarodne vesoljske postaje ... Vse to in še več v 81. Vesoljskem tedniku.

Obsežno zbiranje biometričnih podatkov utegne ostati tudi po pandemiji

Intervju Obsežno zbiranje biometričnih podatkov utegne ostati tudi po pandemiji

Epidemija je močno spremenila rabo novih tehnologij in tako razkrila prednosti, pomanjkljivosti in nevarnosti digitalizacije vsakdanjih življenj. Da bi ustavile širjenje novega koronavirusa, so države po svetu omejile srečevanje ljudi.

Raketa podjetja SpaceX po pristanku eksplodirala, Elon Musk optimističen

Vesolje Raketa podjetja SpaceX po pristanku eksplodirala, Elon Musk optimističen

Starshipu, enemu izmed prototipov podjetja SpaceX, je po testnem poletu na veliki višini uspelo pristati. Ker pa je bil pristanek trd, se je na plovilu vnel ogenj, čez osem minut pa je eksplodiralo.

Kitajska megaraketa, turško izstrelišče v Somaliji in Esa v lunarnih jamah

Vesoljski tednik Kitajska megaraketa, turško izstrelišče v Somaliji in Esa v lunarnih jamah

Kitajska je odobrila razvoj supertežke nosilne rakete, ki bo prekašala pretekle velikane, Evropa je napovedala odpravo v jame Meseca, Nasin rover pa z Marsa pošilja visokokakovostne posnetke ... Vse to in še več v 80. Vesoljskem tedniku.

Video: Posnetek pristanka roverja in zvoki z Marsa

Perseverance Video: Posnetek pristanka roverja in zvoki z Marsa

Nasa je objavila videoposnetek spusta in pristanka roverja Perseverance na Marsu. Videposnetek je žal brez načrtovanega zvoka. So pa mikrofon uspešno vključili na tleh.

Vesoljski tednik Spektakularne podobe pristanka na Marsu in vaša priložnost, da postanete astronavt

Nasin rover Perseverance je poslal prve visokokakovostne posnetke, Falconu 9 je spodletel pristanek, Evropska vesoljska agencija pa je izdala razpis, ki utegne zanimati marsikaterega Slovenca ... Vse to in še več v 79. Vesoljskem tedniku.

Razstava avtoportretov prve humanoidne robotske umetnice Ai-De

Umetna inteligenca Razstava avtoportretov prve humanoidne robotske umetnice Ai-De

Leta 2019 ustvarjena Ai-Da, ki je bila svetu predstavljena kot prva humanoidna robotska umetnica z umetno inteligenco, se bo maja predstavila s prvo veliko razstavo, na kateri bodo na ogled njeni avtoportreti.

Nasin rover prestal sedem minut groze in pristal na Marsu

Perseverance Nasin rover prestal sedem minut groze in pristal na Marsu

Na Marsu je pristal prvi novi rover po desetih letih. Ob 21.56 je tam končal Nasin Perseverance, skupaj z manjšim zrakoplovom Ingenuity. Nekaj sekund po pristanku je rover na Zemljo že poslal prvi fotografiji svojega novega doma.

Evropska potrošniška organizacija prijavila TikTok

Gospodarstvo Evropska potrošniška organizacija prijavila TikTok

Evropska potrošniška organizacija BEUC je pri Evropski komisiji in mreži nadzornih organov za varstvo potrošnikov vložila prijavo zoper družbeno omrežje TikTok zaradi domnevnih kršitev pravic potrošnikov.

Dan, ko so Arabci in Kitajci dosegli Mars, Turki pa hoteli na Luno

Vesoljski tednik Dan, ko so Arabci in Kitajci dosegli Mars, Turki pa hoteli na Luno

Iran je preizkusil novo raketo, k Marsu sta prispeli sondi Kitajske in Združenih arabskih emiratov, Turčija je razgrnila ambiciozen vesoljski program ... Vse to in še več v 78. Vesoljskem tedniku.

Mednarodni dan žensk v znanosti "S sodelovanjem med spoloma bomo prišli do pravih rezultatov, drugače bomo vsi na izgubi"

"Pri nas je odstotek žensk v znanosti še vedno zelo nizek v primerjavi z evropskim povprečjem. Mogoče počasi lezemo navzgor, ampak še vedno smo precej prenizki," ob mednarodnem dnevu žensk v znanosti opozarja znanstvenica Mirijam Vrabec.

Arabska vesoljska misija dosegla Marsovo orbito

Znanost in tehnologija Arabska vesoljska misija dosegla Marsovo orbito

Sonda Upanje je dosegla Marsovo orbito, s čimer so Združeni arabski emirati postali prva arabska država z uspešno medplanetarno misijo.

Vesoljski tednik Spektakularna eksplozija Starshipa, Rusija brani svoj lunarni program in rekord Falcona 9

SpaceX je v ogenj poslal še en prototip Starshipa in postavil rekord pri vnovični uporabi raket. ZDA in Evropa nadaljujejo svoji lunarni program, medtem pa Rusija hvali svojega, da je 10-krat cenejši ... Vse to in še več v 77. Vesoljskem tedniku.

Kitajska sonda Tjanven-1 na Zemljo poslala prvo fotografijo Marsa

Znanost in tehnologija Kitajska sonda Tjanven-1 na Zemljo poslala prvo fotografijo Marsa

Kitajska sonda v okviru misije Tjanven-1 je na Zemljo poslala prvo fotografijo Marsa. Črno-bela fotografija, ki jo je objavila kitajska vesoljska agencija CNSA, prikazuje geološke značilnosti planeta.

Znanost in tehnologija Ob dnevih brez pametnega telefona pozivi k razmisleku o čezmerni uporabi aplikacij

Od sobote do ponedeljka potekajo svetovni dnevi brez prenosnega telefona oz. po novem brez pametnega telefona. Naslov letošnje teme je deprogramirana človekova avtonomija, v ospredje pa postavlja razmislek o čezmerni uporabi aplikacij.

Akademska spletna peticija proti vladnim posegom v visoko šolstvo

Razpis za vpis Akademska spletna peticija proti vladnim posegom v visoko šolstvo

Na spletu je zaokrožila peticija, s katero v akademski skupnosti protestirajo proti poseganju vlade v visoko šolstvo in znanost. Med drugim opozarjajo, da je vlada v neskladju s prakso doslej odložila potrditev razpisa za vpis v visokošolske zavode.

SpaceX podrl rekord, Rusi za lunarno bazo in zasebniki na vesoljsko postajo

Vesoljski tednik SpaceX podrl rekord, Rusi za lunarno bazo in zasebniki na vesoljsko postajo

SpaceX je z eno izstrelitvijo v nebo spravil rekordno število satelitov, Rusi se s Kitajci dogovarjajo o postavljanju postojanke na Mesecu, znana je sestava prve popolnoma zasebne odprave na MVP ... Vse to in še več v 76. Vesoljskem tedniku.

Minister Koritnik: Heka se vedno človeka, nikoli naprave

Slovenija Minister Koritnik: Heka se vedno človeka, nikoli naprave

Direktor uprave za informacijsko varnost Uroš Svete je na posvetu o kibernetski varnosti in varovanju zasebnosti ocenil, da je slovenska internetna varnost "med 6 in 7 na lestvici do 10."

Vesoljski tednik Najmočnejša raketa sveta odpovedala, luknja v vesoljski postaji in Izgubljena galaksija

Prihodnja najmočnejša raketa sveta je na prvem pravem preizkusu odpovedala, Falcon 9 je postavil dva rekorda ... Vse to in še več v 75. Vesoljskem tedniku.

Najzmogljivejši superračunalnik v Sloveniji ima trenutno Arnes

Znanost in tehnologija Najzmogljivejši superračunalnik v Sloveniji ima trenutno Arnes

Arnes je razširil svojo superračunalniško gručo, s katero bo njihov sistem postal najzmogljivejši superračunalnik v Sloveniji.

Stran 1 od 591