Predlogi

Odbojka
Hokej
Tenis

Rezultati iskanja

Zaradi testiranja je dodanih umetnih 2 sekunde delaya.

MMCTeden: Intervjuji, analize, kolumne, poglobljeni prispevki

Znanost in tehnologija - Arhiv

Samsungov Galaxy S10 5G v Evropi junija

Francija, Nemčija, Italija, Španija in Združeno kraljestvo bodo prve države v Evropi, v katerih bodo od junija na voljo pametni telefoni Samsunga, ki jih je mogoče uporabljati v omrežjih pete generacije mobilne telefonije (5G).

Američani se bodo na Luno vrnili z Artemido

Projekt vrnitve na Luno je pred trenutkom resnice. Nasa je vendarle razkrila, koliko denarja potrebuje zanj, ameriška politika pa se mora odločiti, ali bo račun podpisala ali ne. Projekt je dobil tudi ime: Artemida oziroma Artemis.

Pikalo na Kitajskem podpisal dogovor o skupnem financiranju raziskovanja in razvoja

Minister za znanost Jernej Pikalo se je med obiskom v Pekingu sestal s kitajskim ministrom za znanost in tehnologijo Vang Džigangom, s katerim sta podpisala memorandum o soglasju med ministrstvoma o skupnem financiranju raziskovanja.

Minecraft: 10 let ene najuspešnejših videoiger

Šved Markus Persson je na današnji dan pred desetimi leti na spletnem forumu prvič objavil videoigro Minecraft, ki je v naslednjih letih postala ena najuspešnejših iger in se na lestvicah po prodaji uvršča tik za kultnim Tetrisom.

Ves svetovni splet žaluje: poslovila se je čemerna mačka

"Nekateri dnevi so bolj čemerni od drugih," so lastniki ene najbolj znanih mačk na svetu zapisali ob žalostni novici, da je njihova ljubljenka poginila.

Slovenski raziskovalci sodelovali pri izdelavi novega sintetičnega proteina

Mednarodna skupina raziskovalcev, v kateri so sodelovali tudi raziskovalci slovenskega Instituta Jožef Stefan (IJS), je izdelala votlo proteinsko makromolekulo, ki po obliki spominja na nogometno žogo.

Trump razglasil izredne razmere zaradi tujih telekomunikacijskih groženj

Ameriški predsednik Donald Trump je razglasil izredne razmere za zaščito ameriških računalniških omrežij pred "tujimi nasprotniki". Kitajski telekomunikacijski velikan Huawei je njegovo odločil označil za "nespametno".

San Francisco: Prepoved tehnologij za prepoznavanje obraza

Policisti v San Franciscu ne bodo smeli več uporabljati sodobnih tehnologij za prepoznavanje obraza pri raziskovanju zločinov ali nadzoru. San Francisco je prvo ameriško mesto s takšno prepovedjo.

Nov dosežek Kemijskega inštituta na področju sončnih elektrarn

Raziskovalcem Kemijskega inštituta je uspelo napovedati življenjsko dobo industrijskega absorberskega premaza za koncentratorske sončne elektrarne, ki je izrednega pomena za investitorje.

Pri WhatsAppu odkrili načrtne vdore v pametne telefone

Aplikacija WhatsApp, ki je v lasti Facebooka, je bila tarča načrtnih vdorov v pametne telefone, s katerimi so hekerji na daljavo na telefone namestili programsko opremo za nadzor.

Slovenskim znanstvenikom uspel preboj na področju raziskav matičnih celic

Skupina slovenskih znanstvenikov je razkrila del mehanizma, ki pluripotentne matične celice požene v razvoj različnih tkiv. Odkritje dodaja košček v sestavljanki regenerativne medicine.

Človek prihodnosti med fikcijo in realnostjo

Kako bodo delovali naši možgani v prihodnosti, bodo človekove naravne funkcije res oplemenitene s tehnologijo? Kakšen bo resničen vpliv umetne inteligence, bo lahko nadomestila tudi ustvarjalne poklice?

Raziskovalca Univerze v Novi Gorici s ključno vlogo pri razvoju rentgenskega laserja

Raziskovalca laboratorija za kvantno optiko Univerze v Novi Gorici Primož Rebernik Ribič in Giovanni De Ninno sta odigrala pomembno vlogo pri razvoju nove metode, ki bo prispevala k preučevanju interakcij med osnovnimi gradniki snovi.

Kaj je osvetlilo zgodnje vesolje

Nasin teleskop Spitzer je posnel nekaj najzgodnejših galaksij vesolja, ki so se izkazale za svetlejše od pričakovanj.

Najbogatejši Zemljan predstavil prototip plovila za vrnitev na Luno

Ustanovitelj Amazona Jeff Bezos je v Washingtonu predstavil prototip vesoljskega plovila, imenovanega Blue Moon, ki ga želi poslati na Luno.

Kardiologi opicam vstavili srčni implantat

Trem opičjim samcem, ki živijo v živalskem vrtu v Bronxu, so z operacijo pod kožo vsadili implantat. Operacija je potekala zelo podobno kot pri ljudeh.

Novogoriška univerza prodala patent za shranjevanje električne energije v trdne snovi

Univerza v Novi Gorici je slovenskemu podjetju Institute CES prodala patentne pravice za izum postopka za shranjevanje električne energije v trdni snovi.

Hekerji ukradli za 36 milijonov evrov bitcoinov

Hekerji so iz največje borze kriptovalut na svetu Binance ukradli za 36 milijonov evrov bitcoinov, so sporočili iz podjetja.

Teletekst RTV Slovenija praznuje 35 let. Ga še uporabljate?

7. maja 1984 je takratna RTV Ljubljana začela oddajati teletekst, ki je napovedal prihajajočo informacijsko revolucijo in naznanjal transformacijo produkcije, posredovanja in sprejemanja novic.

Biorazgradljive vrečke se ne razgradijo tudi po več letih

Britanske raziskave kažejo, da lahko vrečke iz biološko razgradljivega materiala tudi po treh letih pod zemljo ali morjem še vedno ostanejo tako stabilne, da prenesejo več kot dva kilograma teže.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ...