Pri nemškem proizvajalcu Daimlerju ocenjujejo, da bo letna količina avtomobilov, ki so namenjeni na Daljni vzhod, presegla 100.000 enot, kar predstavlja petino lanskega pretovora vozil v Luki Koper. Foto: Reuters
Pri nemškem proizvajalcu Daimlerju ocenjujejo, da bo letna količina avtomobilov, ki so namenjeni na Daljni vzhod, presegla 100.000 enot, kar predstavlja petino lanskega pretovora vozil v Luki Koper. Foto: Reuters

Pri nemškem proizvajalcu Daimlerju ocenjujejo, da bo letna količina avtomobilov, ki so namenjeni na Daljni vzhod, presegla 100.000 enot, kar predstavlja petino lanskega pretovora vozil v Luki Koper.

"Odločitev Daimlerja je za Luko Koper velika čast, hkrati pa velika obveznost. Prepričani smo, da bomo s kakovostnimi storitvami in zanesljivimi transportnimi povezavami pristanišča z zaledjem upravičili zaupanje nemških partnerjev v slovenski logistični sistem," je dejal predsednik uprave Luke Koper Dragomir Matić.

V Luki Koper so lani pretovorili 519.000 vozil in ohranili položaj drugega največjega avtomobilskega terminal med državami Evropske unije v Sredozemlju. Od januarja do septembra letos pa so pretovorili več kot 433.000 avtomobilov oziroma 16 odstotkov več kot v enakem obdobju lani.

Pogodba z Daimlerjem je za Luko Koper tudi pomembna referenca, ne le zato, ker gre za prestižnega proizvajalca vozil, ampak tudi zato, ker gre za izvoz na Daljni vzhod. Večina izvoza preostalih vozil prek koprskega pristanišča je namreč namenjena trgom sredozemskih držav.